Tuesday 29 September 2009

Ősz...




Na szóval, nyugi, tudom hogy ősz van, és nem tavasz, de most nekem ilyen virágos, világos téma tetszett meg. Jó kicsit unatkoztam is, de mivel hangulatember vagyok, a blog színe, stílusa is az aktuális hangulatomtól függ. Nekem tetszik, prbálok, majd kicsit vidámabb képeket berakni mint a koponya, meg csontváz xD..
Istenem, az eheti órarend keddje halálosan unalmas, és fárasztó. Pedig "csak" 7 óra, de ez nagyon megterhelő..3 óra osztályfőnökkel, mintha egy örökkévalóság lenne, meg nyelv órák, tiszta idióták az órarend készítők. Lehet az is mondjuk, hogy csak azért nem tetszik, mert nincs egy lyukas órám se, mivel pénteken halmozott lyukas óráim vannak, vagyis csak lyukas óráim vannak, 5 egymás után :), így nekem a hét csütörtökön véget ér...
Bár szerintem nem lesz túl hosszú életű ez az órarend szeretném kihasználni a lehetősgeket...
Niki nélkül az élet szuper, csöppet sem hiányzik, olyan mintha soha nem is lett volna itt, szerencsére már nem is lesz!

No comments:

Post a Comment