Sunday 6 September 2009

Baköltözés, vége a nyári szünetnek...

 
Na ezen a napon is túl vagyok. 
Szóval meg volt a nagy beköltözés. Korán kelésről persze ma szó se volt, 9 körül akartam ehelyett fél tizenegy lett belőle. Na ja majdnem elaludtam... De utána fürdés, pakolás, kajálás, és indulás. Ide is értünk (szóval a gyilkos tempót nem kellet szó szerint venni) 14:30 körül. Miután leadtam a papírokat, befizettem a pénzt, kiderült hogy igen, Hangai Lilla és Fábián Niki lesz a szobatársam, az elsőnek nagyon a másodiknak kevésbé örülök, de majd megszokom. A szobánk végül nem a tavalyi 412, hanem a 416, és van benne hűtő. A hűtővel egyébként kezdek megbarátkozni :).
A könyveket is megvetük, voltunk a pennybe, aztán meg kipakoltam meg ilyenek. Beszéltem Rinivel is, túlélte a lakodalmat..
Van internetem, vezetéknélküli és mellette tudok letölteni a letöltési sebesség 0-500 kb/s között mozog, ami csodálatos, sőt egyenesen szuper...  :D
Ami a holnapot illeti állítólag dél körül már szabadulunk is, addig meg majd kibírom valahogy matrózblúzba. Utána pedig irány a büfé és muszáj lesz hamburgert vagy falafelt ennem, esetleg egy melegszendvicset :),  majd kiderül melyiket választom, szerintem a hamburger lesz a befutó...
Addig is élvezem a teliholdfényes estét... és megpróbálok holnap felkelni még 7 előtt....

No comments:

Post a Comment