Monday 7 September 2009

Fura nap

Az este nem nagyon sikerült aludnom, alig pár órát. A mai nap fárasztó és roppant unalmas volt. Majdnem minden órám a keróban van. Megkaptuk az órarendet, hát mit ne mondjak, elég szar, nekem nem nagyon tetszik...
Az osztály olyan mint volt, 2 hónap alatt nem változott semmi. Ma nem nagyon csináltam semmit, mindenhez fáradt voltam. A mély pont az volt, amikor Éva néni mondta hogy mennyünk mi végzősök tömegnek a főiskola évnyitójára. Székek voltak meg minden, állítólag alig fél óra.. ahan másfél óra volt, borzalmas, és jövőre már eléletileg nekem is lesz egy ilyen.
Filmet nem néztük ma Lillával, mert mindketten rohadt fáradtak vagyunk, tegnap este az Értelem és érezelem című filmet néztük. Lillának is nagyon tetszik. Suli után voltunk vásárolgatni... Hamburgert holnap eszek, jaj tök jó lesz, mert az azt jelenti, hogy túléltem azt a 7 órát, ami minden kedden boldogít engem....
Fáradt vagyok és nyűgös, megyek aludni....

No comments:

Post a Comment