Tuesday 8 September 2009

A kedvenc autóm

Na itt egy kép a kedvenc autómról, mármint olyan kedvenc amilyet egyszer én is szeretnék. Majd valamikor 35 éves koromra lesz is hozzá pénzem talán xD
Nem tom majd egyszer mint mondtam megszerzem magamnak :)
A mai nap rosszabb volt mint a tegnapi eddig, sőttttt borzalmas. És még ki kell bírnom egy szerdát, csütörtököt és pénteket... :S mielőtt haza mehetek.
Van egy izraelitám, noszogat hogy próbálkozzak kommunikálni angolul, valamennyire megy, de csak mert itt van nekem a webforditas.hu komoly sokat segít... mind megérteni mind válaszolni egy egy levelére, de bassza meg, mi van ha találkozni akar velem, hiszen 2 hét múlva itt van újra Magyarországon.... jajj nekem, mi van itt, totális fagyás az agyamba az van. Semmi nem jut eszembe, üres a fejem, semmi tudás nincs benne.... ez van mindent elfelejtettem...

No comments:

Post a Comment