Wednesday 9 September 2009

Azt hiszem a szerdát szeretni fogom, nincs csak 5 órám, és ebből ma kettő lyukas volt. A csütörtök, meg a kedd viszont nagyon szar.... :S
Eddigi óráim közül az angol a legjobb, azt hiszem azért mert szeretem Hollósvölgyit... ami érdekesen  hangzik, hiszen őt elég sokan utálják, mert mondhatni kibaszott bunkó tud lenni...
Tegnap voltam könyvtárban, és kivettem 4 könyvet. Gőzerővel olvasom az egyiket, már a felével végeztem, alig 200 oldal és befejezem :)
Sajnos elég meleg van, nem szeretem az ilyen hőséget, lehet sokkal hidegebb.
Tegnap végül falafelt ettem, ma meg sajtos-gombás hamburgert. Annyira vágyok már valami finom, főtt, otthoni kajára, szerintem pénteken simán megtámadom a konyhát, és főzök valami jót... addig meg csak ábrándozgatok róla, lehet péntek délutánra már éhen fogok halni, hiszen ki tudja hány ember halt bele a sóvárgásba...
Valószínűleg a nyáron leadott kilóimat, hamarosan visszaszerzem, túl sokat eszek, mégis sokszor vagyok éhes....
Ma van magyar-portugál meccs, 0-1 az állás....

No comments:

Post a Comment