Saturday 5 September 2009

Holnap beköltözés

Hm, na ez a nap is eljött, holnap kelhetek korán és élvezhetem apa gyilkos tempóját (remélhetőleg nem sz szerint, mert akkor vissza kell térnem és akit csak lehet kísérteni), abban reménykedem hogy sikerül azért Niki előtt a koliba érni, mert nem akarok hogy elfoglalja az ágyam vagy a szekrényem...
Ha még se sikerül akkor állati vita lesz belőle, mert én vagyok olyan csökönyös hogy addig kötöm az ebet a karóhoz míg én nem győzök.
A pakolás továbbra se a kedvenc elfoglaltságom, és bár már sinte útra késznek kéne lennem, még mindig elég nagy hiányosságaim vannak. Remélhetőleg elkészülök időre....
A tegnap esti vihar óta nincs a faluban közvilágítás, ez olyan középkori, miért nem csinálták még meg, okéértem én hogy hétvége van, de akkor is.
Örülök hgy hétfőn és nem holnap lesz az évnyitó, szabad így  vasárnap délutánom is. Remélem Lillával jól átdumáljuk majd a nyár eseményeit, Niki meg keres magának minél hamarabb valami másik szobát, mert én aztán nem akarom hogy egész végig ebben az évben egy szobában kelljen "élnünk". Valahogy majd csak elkergetjük Lillával :D.
Aztán hétfőn megkérdezem le lehet e még mondani a faktot, mert én nagyon szeretném. A tesive még nem tom mi lesz, egyébként túl élem. Arra gondoltam ebben az évben a művészi oldalamat kéne kicsit fejlesztgetni, mint órán való rajzolgatás, írás, unalom űzés. És megprbálok minél jobb félévit és évvégit összehozni minden tárgyból...

No comments:

Post a Comment