Wednesday 2 September 2009

Egész jó nap


Ma délután egykor keltem, úgy döntöttem nem sanyargatom magam előre a korán keléssel, majd hétfőtől, szóval későn keltem, aztán haladhattam, mert kettőkor indult a busz és még felöltözni meg egyáltalán felébredni nekem időigényes. Na mindegy apa száguldozásával de épségben megérkeztünk Kecskemétre, szuper hangulatom volt, sétálgattunk, ettem fagyit, ültünk tesómmal a parkban, aztán voltunk az auchanba, tescoba. A tescoba jó két órát nézelődtünk, segítettem pár vevőnek megtalálni ezt azt, meg jó volt, ha jó a hangulatom akkor sokkal jobb a közelemben is lenni.
Itthon meg persze ismét a laptop bűvkörébe estem, meg most tévét is nézek, hátha van valami új része a Dr. Huose-nak.
Aztán még egy kis olvasás, és megint megyek alukálni...

No comments:

Post a Comment