Tuesday 1 September 2009

5 nap




Szeptember elseje. Ma voltam a dokinál és végre meg van a kolis igazolásom is, ami még a beköltözéshez kellett, én nem fogok fényképeket csináltatni szarom le az egészet.
Ami a beköltözést illeti még semmit sem pakoltam össze, sőt hajlamos vagyok elfelejteni hogy ezen a héten pakolnok kellene, mert vasárnap irány a koli. Hogy ez hova vezet azt nem tudom, de holnap már szerda és nekem igazán kell idő arra hogy mindent eltegyek.
A szobám kész csatatér, de hát mindig is ilyen a helyzet röviddel a suli kezdete előtt.
Van egy kis félsz bennem, hiszen ha nem bukok meg semmiből akkor ez az utolsó beköltözésem abba a koliba. Szeretném ha jó kis év lenne ez, de nem tudom mennyire sikerül mindezt megvalósítani, meg persze valahogy nem szeretném ha Fábián Niki lenne a szobatársam, félek hogy esetleg előbb ott lesz mint én, és elfoglalja az ágyam, amit persze nem hagyhatok, de félni félhetek tőle.
Végzős vagyok, el sem tudom mondani milyen hihetetlen ez a tény, egyszerűen hihetetlen, és még nem tudom mivel jár ez az egész. De azért persze egy kicsit várom, de a korán keléstől már most halálfélelmem van, nem akarok korán kelni :(!

No comments:

Post a Comment