Tuesday 23 June 2009

A szóbeli

Hm, hol is kezdjem...
Szóval ma van 2009. június 23-a, kedd. Ma volt a szóbelim, igazából azért is nem írtam, meg mert nem nagyon volt miről ..
Tehát tegnap reggel véglegesen is kiderült, hogy nekem ma délután lesz a szóbelim. Így ezután tegnap visszatértem a koliba, ugyebár tanulni, végülis tanulni is tanultam, de sokat lógtam a gépen is. A lényeg hogy eléggé elment az idő és már azt vettem észre hogy délután 5 óra van. Megcsörrent a telefonom, na mondom biztos apa, valamit megint meg szeretne kérdezni. Nézem a számot ismeretlen. Na akkor kapott el a sikítófrász, mondom biztos behívnak hamarabb... és én nem tudok semmit, jesszus most felvegyem vagy se.... Végülis felvettem és kiderült hogy azért hívtak mert nyertem 10000Ft értékű Libri könyvutalványt :D:D:D:D
ÉN aki szinte sosem nyer semmit, mert szerencsejátékban nem agyok túl jó, nyertem egy ilyen játékkal, na nem is kell mondani, igazán végtelenül boldog lettem, majd kiugrottam a bőrömből. Teljesen átszellemültem, úgy gondoltam képes vagyok hinni magamban, a tudásomban , a szererncsében, és persze istenben.
Ma meg még átolvastam az összes tételemet, megnéztem az ábrákat. Oda mentem és kihúztam a 3. tételt, ami a lendület, lendületmegmaradás, és az erő fogalmáról szólt. Teljesen nyugodt voltam, szinte nem is izgultam, olyan jó volt, met tudtam , írtam töb mint egy oldalt majd nézelőttem, mert még később kerültem sorra. Elmondtam, és kész. Vége van, már most jó ideig nem kell afizikával foglalkoznom. Azt most még nem tudom hogy a végeredmény 3-as avagy 4-es. Holnap derül ki. Végülis ahogy nézegettem van rá esély hogy elértem a 60-ból 48 pontot, mert annyim meg van akkor 4-es, ha nincs annyim akkor 3-as. De én mind a kettőnek örülök mert az az enyém, és komolyan mondom vége :D
Így jelenlegi feladataim : Kitalálni hogy milyen könyveket vegyek meg, tanulni a matek érettségimre, és a töri osztályzóra. De ez már így is kevesebb mert kikerült belőle a fizika.
Ja és holnap végre teljesen kiköltözöm a koliból :D.
Hogy hova megyek tovább tanulni?
Na ez egy jó kérdés, most nézegettem szakokat, hiszen nem muszáj nekem Pécsre mennem.
Jelenleg a műszaki mendszer tetszik a legjobban, de nem tom még. Majd kiderül....
Addig is kiélvezem ezt a napot és sokat olvasok :D

No comments:

Post a Comment