Sunday 12 July 2009

Nyári szünet

Már lassan 3 hete vagyok itthon vészesen fogy az idő, amit ugyebár tanuulásra is kéne fordítanom, de persze nem fordítom. Lusta dög vagyok, nincs semmi hasznom, csak ülök és nézek ki a fejemből...
Lassan letelnek utolsó 16 éves napjaim is, és elkezdődnek a 17 éves napjaim. Ehhez nincs különösebb hozzáfűzni valóm, mert sosem gondoltam úgy hogy egyik napról a másikra megváltoznak körülöttem a dolgok... Csak azért mert kedden még 16 szerdán meg 17 éves leszek még nem változik semmi. :) Legalábbis fő az optimizmus, meg a nyugalom.
Diával elkezdtünk napi emaileket váltani, próbálom kicsit felvidítani, meg jaítani a magányosságán, nem tudom mekkora sikerrel...
Rinitivel sokat beszélgetek, meg honfoglalózunk... dzinte mindig ő nyer :P
Egész jól telik ezen kívül a szünet, elég gyorsan is mit ne mondjak. De majd lesz valahogy, mint mindig... :)
Aki meg keresztbe akar tenni nekem, arra rászabadítom Edwardot a kis játékaival együtt xD !!!

No comments:

Post a Comment