Saturday 23 August 2014

Izéke, kérem szépen...

Kezdjük egy érdekes ténnyel, a mai a 24. bugyi mentes napom egyhuzamban :D.
Viszont már a harmadik hűtő leolvasztós :(.
Most, hogy végeztem mindennel amit tegnapra terveztem, úgy döntöttem szabadságoltatom magam, és elmegyek kicsit zülleni. Szerencsére az én verzióm igazán költséghatékony, csak rengeteg kavics és víz kell hozzá, persze a nasit sem hagyom itthon.
Elvileg sok gondolkodni valóm lenne, de a valóságban ezeken már párszor átrágtam magam, így mindent szépen elzárok egy pihenő szobába, és hagyom magamat is kicsit pihenni.
Az utóbbi 8-10 napot szívesen kihagynám az életemből, de nincs varázspálcám, mint ahogy rendbehozó bájitalom se, a valósággal gyenge, gyarló emberként kell megküzdenem. Tudom, hogy nem vagyunk egyformák, de lehetnék kevésbé eltérőek is.
Mindenesetre kalandra fel, megyek és elszórakoztatom magam, amilyen szerencsém van még a bokámat is kitöröm a sok kövön. :)

No comments:

Post a Comment