Sunday 1 June 2014

Me and My Broken Heart






Nem csak hibát hibára, de katasztrófát katasztrófára is tudok halmozni. A baj nem csak utolér, de állandó helyjeggyel rendelkezik a vállamon.

Nem fogod elhinni, akkora képtelenség, de szerelmes vagyok. Bocsáss meg a zavarodottságomért, de csak tegnap szembesültem vele. Szerencsére egyedül voltam amikor elért ez a felismerés, miután sikerült abbahagyni a sírást, és valamennyire összeszedtem magam, nem maradt más megoldás, mint a gondolkodás, hogyan másszak ki ebből a helyzetből.
Hogy értsd, az érzés egyoldalú, nincs viszonzás, remény vagy happy end. Ennek meg sem szabadott volna történni, de nesze neked fejletlen érzelmi oldal, kudarcot vallottam és elbuktam. Egy szerelmes sírós roncshalmaz vagyok. És még értelmetlen gyónási kötelezettségeim is vannak, én kényszerítem rá magam, kár, hogy bár már belekezdtem a rosszabbik és nehezebbik része hátra van. És azért értelmetlen mert általa csak a rólam kialakult képet fogom a helyes irányba terelni, tehát megmutatom mennyire rossz is a helyzet.
Megoldás, az nincs, csak a körülményekhez képest igyekszem a felszín közelében maradni ami a stabilitást illeti, és remélem, hogy egyszer csak elmúlik, fokozatosan elhalványul.
Van jó oldala is, még sose voltam szerelmes, fura, hogy a legkevésbé sem értem magam, a helyzetet, és talán de csak talán jobb is, hogy viszonzatlan. Mármint nem nekem, hanem neki :). Szerencsés a védőangyalával.
Az már felemás, hogy sose lesz lehetőségem azt mondani neki Szeretlek, és ugye én sem fogok ilyesmit hallani. Aúcs, valaki mentsen meg önmagamtól és szedje ki belőlem ezeket az érzéseket.
A frászt hozza rám a téma, talán ezért tartott ilyen sokáig eljutnom idáig. Meg sem érdemlem ezt a helyzetet, önmagamnak beismerni pedig....nos nem kell nagy jóstehetség egy újabb katasztrófa eljövetelének megjósolásához, jó lenne ha annak én lennék majd az egyetlen áldozata.

Okés, azt hittem, ugye én kis naiv, hogy nem lehet rosszabb, mint 2 órája volt. Lehet.
Végül is, a húgom elmondása alapján én már veszett ügy vagyok, talán csak fel kellene fognom a jeleket amik körülvesznek. Menj haza, felesleges vagy, útban is vagy, és másnak nagyobb szüksége, illetve több joga lenne ehhez a szobához, mivel velem együtt nem akarja :). Okés, megint csak Aúcs.
Azért egy kicsit jobb is, mint 2 órája volt. Tudom, szemét vagyok.
Tehát holnap, illetve a jövő héten beszélünk és valószínűleg feladom, azt nem fogja mondani amit hallani akarok, a többivel pedig csak ártok neki. Újabb hiba :D, nincs min meglepődni sajnos már.

No comments:

Post a Comment