Saturday 30 March 2013

Böjt és monitor hiány





Nem vagyok túl nagy szakértő vallási témában, de a híradóban is említették a böjtöt, nos én az ilyesmiben nem hiszek, mégis vonatkozik rám is, persze kicsit másképp értelmezve.
Sport böjtöm van, és sajnos nem önként, hanem mert ez van, van a könnyebb és rövidebb idejű a Forma-1, ott 2 hét múlva ismét teljes erővel szurkolhatok Alonsonak, és van a hosszabb, amire még gondolni is rossz. NFL a bűvös rövidítés, a kötelező 6 hónapos szünet 1/3-án vagyunk túl, rossz belegondolni milyen sok van hátra, és rossz arra is gondolni, hogy ha már ott fogunk tartani, akkor már vége lesz a nyárnak, és újra suliba kell majd naponta járogatni.
A gép persze sokat enyhít a hiányomon, épp tervezem felkeresni azokat a régi oldalakat, amikről tudom, hogy jó minőségű eredeti nyelves kommentárral letölthető lehetőségeket ajánl fel több régebbi szezonból is.
Azért csodás élmény egyszerre több sport eseményt is élőben követni, ha lenne még 1-2 monitorom biztosan menne több is xD. Asszem csütörtök este például néztem a gépen teniszt és hallgattam a magyar- török selejtező meccset, aminek eseményeit írásban is láthattam a tenisz mellett, hála a bet365-nek. A kis tv-men pedig kosárlabdát néztem. Most azért ennyire nem zsúfolt a program, a tv-n nézem a NCAA kosárlabda meccseit, néha belenézek a teniszbe, de a teniszt jobb szeretem a neten.
Elég jó dolog, hogy gyors nettel bármilyen elérhető online tv adást tudok nézni, a héten ezt már kipróbáltam az rtl klubbal is, ahol a Dr. Csontot és a Grace klinikát néztem ilyen módon.
Most még egy kis kosárlabdával kívánok magamnak jó éjszakát, bár vonzz a film nézés is, rengeteg olyan van most a tulajdonomban amit már régóta szeretnék megnézni, kár, hogy mindezektől függetlenül szükségem van az alvásra.

No comments:

Post a Comment