Tuesday 11 September 2012

Rossz vagyok

Szeretem amikor teszek egy kijelentést, és egy hét sem telik el és hatályát veszti.
Nem érdekelt már a kollégium, pont azért, mert úgy tudtam kettő van. Az egyik egy óriás épület ahol 430 főt tudnak elszállásolni, meg egy kisebb de távolabb a főépülettől és elég drága. Most kiderült, hogy van egy  harmadik is, ami nem tudom milyen színvonalú, csak hogy 3 emeletes, 19 db 2 ágyas szoba, és 3 db 1 ágyas szoba van benne. Szintenként tv szoba, mosdó, mosókonyha, konyha...
Az ára is elég baráti, amin meglepődtem, lehet hogy mégis csak valami lepukkant hely. 17.000 egy hónapra.
A lényeg, hogy egész jól meg vagyok az albérletben, csak még mindig nincs harmadik lány, és tegnap Hedvig közölte, hogy félévkor megpróbálja a kollégiumot, tehát simán otthagyna. Erre jött tegnap délután a fordulat, és némi protekcióval a hotel tulajdonosnő barátnőjének lányának a vőlegénye által, még aug. 31-én felkerültem a várólistára és láss csodát felhívtak.
Nem akartam elfogadni, mert azt hittem a nagy épületbe küldenének, utána meg nem tudtam melyikről beszél a nő, és kértem 10 percet, gondoltam ezt még apával is megértekezem.
A nő 1 óra múlva hívott vissza, már kezdtem aggódni, hogy nem is teszi, és másnak ajánlotta fel a helyet, az egyik kétágyas szobában.
Nagyon nagyon kedves volt, aggódott, hogy már kifizettem erre a hónapra a lakbért, de pont szerencsém volt. Tegnap akartam az óráim után, de még haza se értem amikor hívott, illetve, apát akartam megkérni segítsen nekem a bérleti szerződést word-ben kitölteni, és e-mailben elküldeni, tehát még ott sem írtam alá semmit. Szabad vagyok, még ha lelkiismereti részről nézve köcsögség amit teszek. Nem is akaródzott elmondani ezt egyik Hedvignek sem, így ma derült égből villámcsapásként fogja őket érni a hír. Gonosz vagyok tudom.
Tegnap nagyon fájt a lábam a rengeteg séta miatt, hiszen oda vissza 5 km. Így meg az egyik épülettől csak 100 méter, a másiktól meg egy 20-25 perces séta.
A TV miatt aggódtam kicsit, nem biztos, hogy engednék, hogy én hajnalban NFL meccseket nézzek, de már félig megoldottam a dolgot :D.
Ma délután 14 óra után jön majd Marika (a tulajdonosnő) aki szintén tündéri, hogy segít nekem átcuccolni, és kiderül milyen az új hely, és a szobatárs. Persze addig még hátra van a Hedvig csata.
Olyan keveset aludtam az elmúlt 2 éjszaka, hogy most haldoklom. Elkéstem az első órámról a Kémiáról, majd már nem volt kedvem bemenni a másodikra se Állattanra. Mivel mindkettő elmélet nem számít, ráfoghatom, hogy a neptun lezárása miatt nem tudtam megnézni az órarendet vagy ilyesmi. Csak a gyakorlatomra megyek 13-14 óráig növénytan. Valami séta lesz növények között.
Eddig 2 nevet ismerek elsősök között, de egyik se csoporttársé. Az egyik Dávid Mg mérnökis, meg Bogi Át mérnökis.
Tudom, nem kéne órát kerülnöm, de ez az első hét, még bele kell szoknom a koránkelésbe. Tegnap még valahogy ment is, de ma...
Majd ma szépen kialszom magam ha lesz rá lehetőségem. Nem tudom mennyire bulizósak arra a népek, meg tényleg sok minden függ a szobatárstól.
Egyébként a biciklit ugyanúgy kértem apától hozza el, mert nagyok itt a távolságok :D.
Szereztem egy hordozható tv-t is, remélem tetszeni fog.
Nagyon várom már a pénteket, tényleg kéne egy kis pihenés, talán ezentúl le kell mondanom az NFL meccsek élőben nézéséről, és inkább visszanézni az ismétlést. Vagy legalább a kezdés előtt aludni pár órát, sajna tegnap nem tudtam, mert nem voltam álmos. Bezzeg most..
Ezeket a női portálon találtam, aranyosak:
"Te vagy a leghálásabb és legnaivabb hercegnő a világon. Aki megismer és megszeret, ösztönösen gondoskodni akar rólad. Világ életedben mindig tartoztál valakihez, és ez így is lesz mindig. Kedves, érdeklődő természeted sokakat feltölt energiával, így mindig lesznek, akik szeretettel és gondoskodással vesznek körül. A te világodban a harmónia, a szépség és az emberi kapcsolatok bírnak nagy jelentőséggel."
Illetve:
"Életed folytonos őrlődés, a „nemek” és „igenek ” között. Gyakran érezheted úgy, hogy nem szeretnek eléggé ahhoz, hogy elég fontos legyél mások számára. Pedig ez nem így van, a belső bizonytalanságodat vetíted ki, mind a munka, mind a magánéleti kapcsolataidra. Tele vagy érzékenységgel, hihetetlen a vonzerőd. Környezetedben nem csak a segítőkészségedért szeretnek, és ha kinyitnád végre a szemed, akkor ezt magad is láthatnád!"

Majd igyekszem újra jelentkezni ha vége a hétnek suliszempontból, a tapasztalatok miatt :D.

No comments:

Post a Comment