Thursday 12 July 2012

Megcsalás

Lekurváztak!
A mai nap folyamán egy szörnyen megalázó élményben volt részem, amiben
nem sokat segít, hogy pasikkal és a hűség kérdésével kapcsolatos. Még
sose éreztem magam ennyire egy darab szarnak. Mintha rám tetoválták
volna, es mindenki látná. Persze, nem tettem semmit, nem feküdtem le
nem hogy nős pasival, de egyáltalán senkivel már pár hónapja. Mindössze
beszélgettem egy baráttal, este 11 kor, majdnem másfél méterre
egymástól, egy padon, és éppen az életéről beszélt, amikor egy
elmebeteg részeg el kezdett kiabálni vele, meg utána velem is, hogy
inkább menne haza a feleségéhez, a gyönyörű gyerekéhez, nem pedig itt
mások szeme láttára kurvázna. Hogy menjek haza a barátomhoz, szopjam
az ő farkát, rohadt fasszopó ribanc. Meg őt is szidta. Nagyon
kellemetlen volt. Rosszul esett, hogy ennyinek néznek, egy nős pasi
kurvájának. Mintha nem érnek ennél többet. És a pasi kicsit később
követett, és még mindig minden féle ocsmány jelzőkkel illetett. Nagyon
megijedtem, ahogy tőlem alig pár méterre elhaladt, részegen, és
haragosan, el kellett bújnom, mert tényleg az volt bennem, hogy most
pillanatokon belül félholtra ver és megrugdos. Megvártam, amíg jött egy
pasi járókelő, hogy kísérjen már el ezen az 50 méteren mert kisebb
halálfélelmem volt. Ez az őrült egy 185 centis izmos, kigyúrt kopasz
volt, bőven 30 felett, fehér ruhában, és bár én magam is szívesen
alkalmaztam volna rajta erőszakot, mindazért aminek elmondott, a
rágalmazásért, meg mert megsértette az önbecsülésem, sárba tiporva,
hogy tényleg egy értéktelen, jellemtelen szar darabnak érezzem magam, sajnos nem volt kéznél egy verőlegény..
Ráadásul én nem nagyon néztem meg az arcát, de ő lehet hogy lattá az
enyémet, és mivel ilyen erős érzelem párosul hozzá, még jobban
elősegíti, hogy az alkohol ellenére, megmaradjak az emlékezetében, ki
tudja mikor futva össze vele, esetleg anélkül, hogy én magam tudnám ki
ő!!!
Félek, és ez az egész még jobban rásegített a férfiakkal szemben érzett
bizalmatlanságomra. Az illetőnek mielőtt ez az egész megtörtént, fel
akartam ajánlani az e-mailes kapcsolattartást, de istenem, ez, ezek
után meg se fordul a fejemben, reménykedni fogok benne, hogy
vasárnapig többet már nem futok vele össze, ha mégis, nem fogok
köszönni, a szemébe nézni, hanem ott hagyom, vagy úgy megyek el
mellette, mintha levegőnek nézném.
Ez egy borzalmas este volt.

No comments:

Post a Comment