Friday 20 July 2012

Első hét, 301. nyilvános bejegyzés




Ez az első hetem itthon, de nagyon is meg vagyok elégedve vele.
Az utóbbi időben észrevettem, hogy igenis jól tudom magam érezni, itthon is, főleg, ha tényleg eltűnne a fejem felett lebegő visszaszámláló óra, az életem  másik feléhez. Most, hogy kiiktattam a másikat, és csak ez az egy van egyedül, sokkal ellazultabbnak érzem magam.
Persze rengeteg szabadidőm van, amit nem teljesen tudok lekötni. Annyi minden van ami szerepel egy képzeletbeli listámon, amit az elmúlt hónapokban gyűjtögettem, és mégis van amit továbbra is csak halasztgatok, mert inkább azon kesergek miért nem tart tovább egy nap 24 óránál, nem pedig azon dolgozom, hogy minél több percet használjak hasznosan - persze csak a saját értékrendem alapján. Annyira megszerettem a rajzolást, és mégis azért hanyagolom, mert félek, hogy kevésbé leszek megelégedve a végeredménnyel mint amit elvárok magamtól. Szóval ez most új elhatározás amit tegnap este tettem, rajzolni szeretnék, és megpróbálom figyelmen kívül hagyni az elégedetlenkedő belső hangomat xD.
Rengeteg virágmagot is összeszedtem már a kertből, amit most szárítgatok, de persze nem szeretnék megállni a kapun belül, vadvirágokat és gyógynövényeket is szeretnék begyűjteni. Most végre van időm átnézni ez irányú könyveimet, és megkeresgetni az ezen a vidéken is megtalálható apró kis növénykéket. Azt persze még nem tudom mire is fogom őket használni, ha egyszer meglesznek, de már a tulajdonosi büszkeség is feldobna :D.
Kicsit kevesebbet olvasgatok a hagyományos témájú könyveim közül, azaz a romantikusokból, de ez egy kicsit kevésbé is hiányzik.
Annyira jó, hogy most másképp tudom megélni ezt az itthon töltött időt, persze időről időre eszembe jut, hogy tanulási szinten milyen őrültséget csinálok illetve tervezek, de miért aggódjak feleslegesen. Az is az én döntésem következménye lenne, ha egy teljes évre itt maradnék, mert nem vesznek fel. Abban egyébként is bizonytalan vagyok, meg tudom e helyesen (mert objektíven biztosan nem) választani, hogy mit kéne tanulnom. Már nem tudom, mennyire bízhatok ez irányú terveimben, hiszen minél többet tudok meg valamiről, annál nagyobb az esélye, hogy más jobban illene hozzám, és persze az ellenkezője is igaz lehet. De erre persze, csak az idő adhat részletes választ.
Addig pedig próbálok halogató módból átváltani megvalósító, minél több pontot kipipáló módba váltani :D.

No comments:

Post a Comment