Tuesday 6 March 2012

Kedd...

Kedd.
Még a középsulis időszakban fejlődött ki bennem, egy talán már nem túl egészséges szintű utálat a keddek iránt. Végül is kollégista voltam, és a kedd, az egyenértékű volt azzal, hogy még baromi sok van hátra a hétből, de mivel valami szerencsétlen csillagzat alatt állt az osztály órarend ügyében, minden évben a kedd volt a legszarabb. Amire leginkább emlékszem az a 3 óra ofővel és mind magyar.....pfújj.
Nos, a mai nap kicsit azért másabb hangulatú volt eddig legalábbis.
Hozzá kell tennem, hogy mivel tegnap igencsak későn ébredtem fel, 17 óra körül, így a mai nap még nem jutottam el odáig, hogy aludjak, és álmos sem vagyok.
Reggel 10 körül nagy bátran lementem a földszinti boltba, Lacihoz, akiről eddig úgy gondoltam 40 körül lehet, nos kicsit tévedtem, 48. Tiszta mintha a pót apukám lenne kor alapján, mert apa is 5 nap múlva 48 lesz. A másik, hogy mire nagy nehezen kiválasztottam a nekem tetsző ízesítésű üdítőt, most épp nem ananászosat, hanem muskotályos szőlőt, letámadott, egy amolyan félig komoly nyári munka ajánlatot. Na de mégis csak MÁRCIUSBAN?? Jó, szeret ezek szerint előre gondolkodni és tervezni, mert ha eddig nem mondtam volna, nagyon okos és szellemileg fejlett emberről beszélünk. Azt mondta gondolkodjak rajta, mert hogy megbízható embernek tart, és számára fontos a bizalom. Szegény, amiért pont belém veti ezt a bizalmat...
Ezzel most úgy nagyjából alapjaiban rengette meg, a róla alkotott véleményemet, és a nyárral kapcsolatos aggódni és gondolkodni valóimat.
Azért, nem veszem készpénznek a dolgot, inkább csak mint amolyan ötlet féleséget, mert tényleg messze van azért még a nyár.
Persze azért így kicsit más hangulatú lett a napom, mert ilyet azért nem szoktak gyakran a nyakamba zúdítani, mint egy vödör hideg vizet, főleg nem kedden, és nem ilyen korán. Az azért jó vicc, hogy gondolkodjak rajta, ezzel nem is lehet mást csinálni csak átgondolni, meg vissza.
Ha mélyebbre ásunk, akkor pénteken megkóstoltattam vele az apa által küldött 52% körte pálinkát, hogy ízlik e neki, mert ott kesergett, hogy öngyilkos lesz, már a búcsú levelét is megírta, mire én nagy kedvesem, hogy ez mennyire komoly, mert én szívesen koccintanék rá...(ugye a táskámban lapult az a szörnyűség), mire mondta, hogy lehetne bennem annyi jó érzés, hogy csak a halála után iszok rá :D. Nos megkóstolta és ízlett neki, szerintem elég szörnyű, és mondta, hogy köszi jövök eggyel, mire én hogy kettővel, mert azért mégis csak kölcsön adtam neki a 10.000 Ft-os amerikai focis könyvem, ami azóta is nála van, bár nekem nem is hiányzik. És erre eltelik pár nap, és előáll ezzel a lehetőséggel. Lehet, hogy így akarja leróni a tartozását.
Majd legközelebb megmondom neki, hogy nincs ilyen kötelezettsége irányomba. Hátha addigra én is meg tudom emészteni ezt az egészet. Hiszen csak azért ilyen kedvesnek lenni velem, mert néma beszélünk pár szót...??? Nem értem.
Amit viszont igen, hogy a www.diakhiteldirekt.hu szerint a hitelem folyósítható, tehát alig 8 nap múlva 90%, hogy a pénz a számlámon lesz.

No comments:

Post a Comment