Wednesday 1 February 2012

Végre Február :D

Mondtam már mennyire jó vagyok a halogatós nevű "játékban"?? Ez csak onnan jutott eszembe, hogy ma, vagyis technikai értelemben még tegnap leszedtem a szobámban fellelhető összes karácsonyhoz kapcsolható díszítést, mert nálam nem a vízkereszt hanem a január 31 az erre szánt nap. És már majdnem végeztem vele amikor eszembe jutott, hogy csomószor elhatároztam lefényképezem, hogy itt is megmutathassam, hiszen időm lett volna rá bőven, még november végén csináltam meg, de végül nem sikerült a végleges fényképezési állapotba eljutni. Erre csak egy kifejezés van: BÉNA.
Gondolkozom némi tavaszváró szobadekor ötleten de ahhoz kéne némi tempera, meg pár sablon, szóval a kivitelezés még várat magára.
Nem írom ki mindennap, hogy még mennyit kell aludni a super bowlig, mert megkaptam, hogy itt most egyébként is minden erről szól, pedig nem is, és ha mégis, szerintem megbocsátható, ha már egyszer szeptemberig nélkülöznöm kell majd...(viszont az órát még kiírhatom xD: a sport1 felvezető műsor kezdetéig: 116 óra.)
Belefogtam valami újba is, szerelmi naplót fogok vezetni, egy szerelmi tanácsadós önsegítő könyv hatására. Néha elolvasok egy-egy ilyen könyvet, segít megérteni magamat, még ha másokat nem is. Most úgy döntöttem, hogy dolgozom egy kicsit a nyitottságomon, ez alatt azt értve, hogy a tüskéimet még nem szándékozom levetni, de ha majd egyszer meg akarom tenni, talán már tudni fogom, hogyan fogjak hozzá. De ami fontos az még nem most lesz.
Biztos furán fog hangzani, de jelenlegi állapotomban, a szexuális beállítottságom aszexuálisnak mondható, és bár már 1 év is lassan el fog telni, hogy szakítottam Janival, 8 hónap hogy megszakítottam végre a gyakorlatban is minden kapcsolatot Gergővel, és időnként esélyt adtam majd kidobtam még pár szerencsétlent, nem akarok belekezdeni semmibe. Élvezem, hogy csak magamra kell gondolnom, és a megfelelési kényszer is ezáltal csak magamra értendő. Amit viszont észre vettem, hogy a környezetem ezt az aszexuális beállítottságot nem igazán érzékeli, milyen szörnyű xD. Ezt csak azért mondom, mert először is élete szerelmévé avanzsált egy jócskán középkorú pasi, majd egy annál kicsit fiatalabb de házas pasi mutat kétértelmű jeleket. De lehet csak nekem van "üldözési mániám", de ha valaki műkedvelő pszichológust játszik velem, meg akar hívni borozgatni - és szeretné elérni, hogy be is rúgjak, szeretné támogatni az önbizalmam, és rendszeresen megérinti a kezem, meg azt mondja, hogy jó nő vagyok, és jobban tetszik neki a mélyen dekoltált felsőm mint az alvós pólóm, akkor azért ezt nem csak beképzelem. Viszont ez nagyon gáz, mert ismerem a feleségét, vagy legalábbis látásból úgy gondolom tudom ki az. Egyébként Lacinak hívják, és azért a javára adható, hogy szereti az amerikai focit, és legalább tudok kivel beszélni erről az új kedvencemről, a nagyon drága NFL könyvemet is kölcsönadtam neki, mert én igenis tudom értékelni ha valaki az én mércém szerint kedves. De csak mint ismerős van nálam elkönyvelve, akit ha elköltözöm, szerintem nem is látok többet, meg megérzésem szerint legalábbis a viselkedéséből leszűrve, valami genyó horoszkópja lehet, mint az oroszlán (ugye kedves Gergő..), vagy kos, vagy szűz (Dani, Márk), bak (Jani).
Két hete kivettem egy könyvet a könyvtárból ami a házasság témáját pedzegette a csillagjegyek szemszögéből, és így a nálam szóba jöhető pozitív végkimenetelű kapcsolati jegyek a következők voltak: bika, skorpió, rák, és talán még a halak. Az eddigi tapasztalataim alapján a rákot és a halakat inkább kihagynám, szóval a választék a bikára és a skorpióra redukálódik. Hát talán pár éven belül ezekkel a jegyekkel kapcsolatban is lesz már tapasztalati bölcsességem. Mondjuk bikával volt már, asszem Petinek hívták, de ő nem az én világom volt, színjátszás meg kémia szak, bár a piercingje nagyon tetszett :D.
Ma frissült a felvin az e-felvételi, hogy végül melyik iskola milyen szakokat indít, és milyen formában. Kicsit magamra hoztam a frászt mert a listában elsőre nem találtam azt amelyiket megjelöltem, de végül meg lett, így már most biztos, hogy költözöm legkésőbb nyáron Hajdúböszörménybe, mert nem csak államin, de költségtérítésesen is megjelöltem, biztos ami biztos alapon. Még az is lehet, hogy újra bevállalom a kolis életet, bízva benne, hogy félév múlva jobban fogok hozzá állni a nyitottsági kérdéshez, és talán egy időre én is beállok bulizós piálós 3 hetente másba szerelmes átlagos 20 évesek sorába. Amolyan miért ne alapon.
Arra is gondoltam, hogy Dóri kedves húgom, már előre boldog névnapot kívánok, mert 6-án hajnalban lesz a SB, és így a nap nagy részét majd átalszom utána, és bár komolyan gondolom a boldog részt, neked nem kell elhinned, ha nem akarod.
Az önsegítő könyvem szerint, mert már meg vagyok 1 fejezettel, és csak ezek után döntöttem úgy, hogy komolyan is veszem a könyvet, egy idő után majd meg kéne próbálkoznom a randizással is, bár ezt nem biztos, hogy be is tartom.
Tavaly zavart, hogy a Valentin napot, mert ez is megint itt van, szingliként töltöttem, idén viszont, megvizsgálva az ehhez fűződő érzelmeimet, oda jutottam, hogy meg vagyok könnyebbülve. Örülök, hogy senkire nem kell, plusz időt szánnom, csak azért mert olyan nap van amilyen.
Ja igen, és Zoli, ha véletlenül ide tévedsz, és ezt olvasod, előre is bocsi, de nincs pénzem, hogy elmenjek most hétvégén Pestre, mert előrendeltem egy egyetemre szükséges matek könyvet, ami a fontossági sorrendemen előrébb állt, mert 2 hét múlva már szükségem is lesz rá. Bár ebben a döntésemben az is közre játszott, hogy a fürdőruhám Tkürtön van, ha pénteken tényleg hívsz, ott is csak ezt tudom mondani.
Ma csak kicsit később még írok majd egy bejegyzést, meg asszem teszek pár új képet a képek oldalra, de most csak arra tudok gondolni, hogy odakint még sincs -20 fok, és nagyon-nagyon hívogató az ágyam :D.

No comments:

Post a Comment