Sunday 4 September 2011

Órarend

Hát az első heti órarendem szeptember 5-től 9-ig, borzasztóan zsúfolt xD.
Kicsit reménykedtem benne, hogy valóban az lesz, és a felesleges energiáimat végre leköti valami, most még komolyan tanulni is lenne kedvem, csak na legyen már valami.
Mondjak azért lesz is valami, az a csoportépítő tréning eléggé ijesztőnek hangzik.
Tehát:
09.05. Hétfő: -----
09.06. Kedd: 13:00-05:00  Csoportépítő tréning
                     15:10-16:10  Házirend ismertetése
09.07. Szerda: 10:20-11:20  Nyelvi szintfelmérő
09.08. Csütörtök: -----
09.09. Péntek: 9:00-11:00   Munka-, tűz- és balesetvédelmi oktatás

A beiratkozás egyébként, annak ellenére hogy paráztam tőle, tök jól sikerült. Minden amit elmondtak szóban nagyon jól hangzott, és egybevág az én terveimmel, most már csak az a kérdés, hogy élesben tényleg tetszeni fog e mind az amit tanítanak, vagy sem. De ezzel kapcsolatban, nincsenek olyan félelmeim mint tavaly a matekkal kapcsolatban voltak, hogy kevés vagyok, meg hülye, itt most teljesen és tökéletesen alkalmasnak értem magam. Ami őszintén szólva hihetetlenül jó érzés, meg persze megnyugtató. Nem tudom hogy a téma változása vagy csak azért mert 1 évvel "érettebb" lettem, de most minden sokkal másabb. Pozitívan jobb.
Ami rossz, hogy meghalok kb. egy láda szőlőért, önkínzásként most a blog képét is szőlősre szeretném csinálni, és 1200x1600 pixel nagyságban láttam az elmúlt 10 percben szőlőt képeken, igazán halálos, úgy hogy nem csak hogy csorog a nyálam, de az éhhalál példájaként én szőlőhiányhalált fogok halni hamarosan, hiszen olyan soká lesz még reggel, hogy mehessek a piacra, valakit megkönnyíteni pár fürt szőlőtől.

No comments:

Post a Comment