Tuesday 17 May 2011

Karibbbbbb (L)

Bátraké a szerencse, de mégis milyen szerencse, és a bátorság mitől függ, az ami nekem már eleve bátor dolognak tűnik, vagy ami általánosan elfogadott bátorság, mert lehet hogy ami nekem bátor, az másnak gyáva, szóval megint egy viszonyított dologgal sikerült szembesülnöm.
Nem szeretem ezeket a közhelyeket, meg jól csengő szólásokat, közmondásokat, mert mindig megpróbálom őket kibogozni, és magamra nézve megtekinteni a jelentésüket, és khmm, nem mindig tetszik az eredmény...
Na és hogy említsek valamit ami nem olyan szokványos dolog velem kapcsolatban, hétvégén lesz egy randim, ráadásul nem én fogalmaztam meg, de ez egy ilyen sportosan romantikus találka lesz (:D), végre nem fogom egyedül nézni a hétvégi Spanyol Forma-1es futamot, mert lesz hozzá társaságom, bár ha szőrszálhasogató akarok lenni, akkor én leszek annak a valakinek a társasága, mert nála nézzük, de csak ha minden igaz... :)
A másik, hogy jó volna a héten elmenni moziba és 3D-ben megnézni a Karib-tenger kalózai 4-et, mert annyira szeretem Jack Sparrow-t, meg moziba menni és, de most nem hiszem hogy lesz rá lehetőségem.
Azon kívül, Június 2-án, azaz 16 nap múlva megjelenik a Laurell K. Hamilton Anita Blake Vámpírvadász sorozat következő magyarra lefordított része, a Skin Trade, magyarul valami Fogat Fogért címmel, 2 kötetes lesz, az egyik 272, a másik 288 oldalas ha jól emlékszem, és nekem nagyon is tetszik a borítója, most pedig megemlítem hogy Június 6-án pedig megjelenik ugyan ennek a könyvsorozatnak a következő tagja angolul, ami már csak azért is szívfájdalom, mert több év is eltelik mire lefordítják, pedig asszem ebben fog valaki fontosabb szereplő meghalni, és én annyira kíváncsi vagyok hogy ki, meg egyébként is az egész könyv érdekel, de még mindig nem tudok angolul :(....

No comments:

Post a Comment