Wednesday 15 July 2009

Szülinap



Hát ez a nap is elött ebben az évben, mától kezdve 17 éves vagyok jövő ilyenkorig...
Most lehetne mélázgatni mik is történtek ez alatt az egy év alatt, de szerintem ez túl giccses, nem az én stílusom, azon kívül próbálok a jelenben élni, és nem folyton a múlton rágódni, vagy a jövőtől félni.
Most is kinn ülök az udvaron, egyszál törölközőben (ha több ruha lenne rajtam megsülnék), és élvezem az árnyékban ücsörgést, hogy a szél megszárítja a hajam, és persze hogy még csak alig egy órája vagyok ébren. Soha nem kedveltem ezt a napot, de idővel különböző technikákkal, próbálom lerövidíteni a szenvedésem, és így hamarabb vége a napnak, és a megpróbáltatásoknak. Hajnali 5-ig fent voltam olvasni, és délután kettőig aludtam, így máris csak 10 óra volt hátra a napból.
Ajándékokról nem gondolkodom, nem szeretem a meglepetéseket, és most nincs is nagyon olyan amire vágynék, gondolkoztam egy fényképező gépen, de max karácsonyra, vagy akkorra se, nem tudom. Úgy gondolom jelenleg meg van minden elektromos ketyerém amire szükségem lehet. Így hát azért félek az ajándékoktól, nem vagyok az a játszuk el hogy örülök neki típus, ha nem tetszik, akkor nem tetszik, ezen nem tudok változtatni.


Tortát sem tudom milyet kapok, ha kapok, mert ezen már veszekedtünk, de azért beteszem képnek hogy milyet szeretnék, élek halok a citrom és narancs tortákért, de hát ezt az én egyszerű gondolkodású őseim nem tudják agyilag felfogni, legalábbis eddig nem sikerült nekik.


A könyvutalványomat kedden feladták szóval még a héten megérkezhet, aminek nagyon örülnék, mivel ezt kapom magamtól ajándéknak. Nálam már egy ideje hagyomány, hogy megajándékozom magam saját ajándékkal, mivel így valami örömöm mindig van :), lehet hogy hülyén hangzik, de én magamnak legalább sose okozok csalódást :).


Na a további eseményekről majd még később írok, reméljük....

No comments:

Post a Comment