Monday 9 May 2011

...

Az van hogy nincs semmi, és én sem akarok semmit.
Azon gondolkodom, hogy egy kicsit módosítok a dolgokon, mármint azokon amiken most "doolgozom", végül is nem vagyok semmilyen határidőhöz kötve, és ez az én életem, szóval igazán abba kéne már hagynom hogy másoknak próbálok megfelelni, hogy folyton kompromisszumokat kötök, bár azt fogok továbbra is, de ezentúl csak magammal, és nem mással, mert ez a lényeg, hogy magammal jöjjek egyenesbe, és lehet emiatt még többen fognak utálni, de akkor majd leszek hajléktalan xD.
Nem tudom hogyan lesz ezentúl, lehet ki leszek tagadva, meg minden, de már nem izgat, vagy meg tudom oldani vagy nem, de akkor is el lesz döntve a kérdés, meg legalább fogyok egy kicsit.
Nem szeretek tanulni, ha úgy érzem meg akadályoz az egész abban hogy a saját szórakoztató életemet is éljem mellette, mint ha fel kéne áldoznom mindent ami egyébként fontos lehet ne az életemben a tanulás oltárán, és rájöttem hogy ekkora áldozatra most nem vagyok képes. Nem tudom mi lesz velem, leszek e valaha 19 vagy 20 éves, de most ebbe akarok belekezdeni, és nincs aki megakadályozna, max nem kapok több pénzt, amiért ugye a saját mamámat dolgoztatom apám nagyon kedves öccsei és nőjei szerint, de azért én vagyok a semmire kellő naplopó, nos legyen, akkor az leszek, és kész.

No comments:

Post a Comment