Saturday 30 April 2011

Nem adom a kezem.....

Hol is kezdjem??
Először is, voltam otthon húsvétozni, ami abból állt, hogy szerencsére senki se locsolt meg, és a kaján kívül nem is lehetett észre venni hogy húsvét van.
Hát az eltelt 10 nap alatt megint csak kiderült, hogy egy gyáva kukac vagyok xD, és ezt most nem én szívtam meg, max annyiban hogy nem volt szerencsém még egy halálos döfést adni az önbecsülésemnek. Ami lássuk be egyébként sem hiányzott, szegény így is haldoklik.
Arra is sikerült rájönnöm, néhány önismerettel töltött nap után, egy megvilágosodott pillanatomban, hogy nekem az egyik legfontosabb dolog az életben a bizalom, mert enélkül nem tudok mit kezdeni a dolgokkal, vagy emberekkel. Ez talán egyszerű dolognak tűnik, de én a zárkózott, kétkedő, titán csigaházas "remete", szóval nem minden esetben vagyok képes a bizalomra.
Mostanra már abban is elbizonytalanodtam kissé, mennyire is vagyok társas lény. Bár a mai napi horoszkópom szerint akár még a kezemet is megkérhetik, mindössze az a probléma hogy ez lehetetlenhez elég közel van, mivel nem sokan tudják hol lakom, és még ennél is kevesebben vannak akik még a kezemet is akarnák.... xD
Néha olyan dolgok hiányoznak, amire egy évvel ezelőtt gondolni se gondoltam volna, néha meg tökéletesen rendben érzem magam, és akkor történik valami és minden kezdődik elölről....
A másik hogy 1 év, istenem annyira hihetetlen hogy már annyi idő eltelt, a ballagásom és az érettségi között, talán egy év múlva ugyan így fogok hitetlenkedni hogy 2 illetve 1 év eltelt. Néha azt is szeretném ha 48 órából állna egy nap, és nem csak 24 órából, mert valahogy sosincs időm mindenre. Persze ez részben az én hibám is, de ezt nem nagyon szeretem elismerni.
Jön a zh-s időszak, utána meg a vizsgaidőszak, és én megint csak állok mint egy idióta, hogy már megint???
A héten megnézték a blogot Szingapúrból, Japánból, Indiából, Németországból és az USA-ból, ja és az ukránokról majdnem megfeledkeztem, ami szerintem elég fura, mert most egy unatkozó szingapúri mégis hogy talált meg? De ez igaz a többire is xD....
Valahogy majd csak túlélem a problémáimat most is, úgy mint eddig, csak már kicsit kezdek belefáradni, és tényleg szeretnék remete lenni, aki elvonulhatna a világ elől, mondjuk az talán jó volna ha nem egyedül kéne, de ez meg egy olyan probléma amit pont magam miatt nem tudok megoldani, csak majd külső segítséggel, de eddig nem találtam meg azt a bizonyos segítőt.....
Hajnal

No comments:

Post a Comment