Saturday 5 March 2011

Forma-1

Forma-1
Annyira de annyira varom mar, es szerintem olyan ize hogy most meg ket hetet csuszott.
Egyebkent meg vagyok bar az utobbi egy honapban sokat gondolkoztam hogy mi is keresek itt, mert neha eleg lehangolo tasasaga vagyok onmagamnam.
Vannak pillanatok amikor hatalmas zsakutcanak tartom az eletem.
Persze neha egy egy kis aprosag segit ezt elfelejteni, de sajnos csak rovid idore, nem pedig veglegesen. Mindegy...
Kitalaltam, hogy kedden megyek arra az ossejtes orvosos eloadasra, legalabb hallok valami ujat, aminek semmi koze a matekhoz.
Ja ha valaki esetleg meg nem tudna rola multhetvegen elkoltoztem egy ujabb alberletbe.
Valamint van valaki akinek a suli kezdete ota nagyon halas vagyok amiert el tud viselni, es mindenmasert amit ertem tett: Gabinak.
Ezen kivul kitartast mindenkinek ahhoz hogy megelje vegre a tavaszt, mert en ugy erzem mintha soha nem akarna eljonni...

No comments:

Post a Comment