Thursday 24 February 2011

HALÁL

Hát hol is kezdjem, jó vagy rossz hír a tipikus lehetőség ilyenkor, de azon gondolkoztam nekem van e egyáltalán jó hírem, vagy csak rossz és még rosszabb.
Ha nagyon megerőltetem magam, akkor talán a jó kategóriába kerül, hogy a tesómat végül nem rúgták ki a koliból, az apukám nagy megkönnyebülésére, aki annyira negatívan állt a dolgokhoz, hogy már az iskolaváltáson gondolkodott.  Persze szerintem mindenki megkönnyebült hogy csak felfüggesztették, és nem rögtön kicsapták. Pedig ugye a rokona vagyok, miattam akár negatívabb elbírálásban is részesülhetett volna. De szerencsére nem.
Nos a nagyon rossz hír hogy az utált és kevésbé utált lakótársaim összefogtak ellenem, és elérték hogy minél hamarabb kitegyenek a lakásból, a mai napot eddig azzal töltöttem hogy megpróbáltam kezelni ezt a problémát, ami nem könnyű, mert ha az embernek nincs túl sok pénze, hó vége is van, minden nagyon nehézzé válik.
A másik rossz hír hogy hirtelen minden kötelesség tudat kiveszett belőlem, és a héten egyetlen egy órán se jelentem meg, valahogy eléggé magam alatt vagyok, ami negatívan befolyásolja a helyzetértékelésemet, és ennek a következménye a lógás xD.
Még nem tudom hogyan lehet megoldani a dolgot, mert ez baromi bonyolult, de azt biztosan állíthatom hogy a bosszúm mindezért nem marad el. Mindenkinek megfizetek aki ezt tette velem....

No comments:

Post a Comment