Tuesday 7 December 2010

December.
Ismét ennél a bűvös hónapnál járunk. Az év végén, a karácsonyi és szilveszteri ünnepek előtt.
Nem gondoltam volna, hogy a hirtelen ötletből lett terv végül ilyen jól sikerül, mert szerintem igenis jól sikerült. Most hogy megint voltam otthon, a negatív érzéseim kicsit előtérbe kerültek, mert ez az egész helyzet ami van elszomorít. És nem tudok rajta sajnos változtatni.
Az idén, hacsak nem megint ilyen hirtelen felindulásból, már nem megyek haza. Most éppen azon vagyok hogy akkor legyen jelképes karácsonyom vagy se, de valahogy a fával és díszekkel semmi bajom, úgy hogy részben már el is intéztem a dolgot.
Diával nem tudom mi van, talán volt valami balesete és elfelejtett, vagy csak egyszerűen én haltam meg a számára, fogalmam sincs, talán ezt érdemlem, de azért fájni eléggé fáj, meg persze hiányzik.
Azért szerencsére van ellen példa is aki számára még élek, és azt is tudja hogy fontos nekem, és néha én is kapok kis jeleket hogy talán én is fontos vagyok neki, persze az is simán elképzelhető hogy képzelődöm :D.
Ez a vizsga jelentkezős játék nem a kedvencem jelenleg, mert hülye érzés hogy nekem kell kiválasztani az időpontot amikor hajlandó vagyok vizsgázni, de ez egyben akkor azt is akarná jelenteni, hogy az én felelősségem addigra fel is készülni rendesen az adott tárgyból, ami annyira nem mókás, mert ki szeret tanulni?
Most mondanám hogy amiből lehetett jó távoli időpontokat választottam, de nem, mert a türelem, várakozás se nagy erényem, így adtam magamnak 4 hetet, 1 hónapot ha úgy vesszük, jó volna január közepéig letudni a dolgokat, persze lesz amiből nem fog sikerülni, és újból kell próbálkoznom szerintem, de azért bízok a legjobbakban, tehát hogy mindenből átmegyek legalább 2-el.
A ciklámen virágom, mint előre jósoltam döglődik, igen gyors lefolyással. :S
Most van ez a zh-s időszak is, már volt a héten kettő, holnap lesz még egy, illetve a jövőhéten 4. És még infóból hacsak ez nem lett egyes, akkor pót zh-t is írnom kell.
Érdekes mennyire természetes nekem ez a sok különféle matek óra, mint ha mindig így lett volna, pedig alig 3 hónapja vagyok csak a rendszerben, de másképp már el sem tudom képzelni. És szerencsére örömöt is okoz, hogy feladatokat oldhatok meg, meg minden amit tanulunk, és ez nagyszerű érzés, mint ha mikor órán vagyok teljes, 100% esetleg 99% ember lennék, de amint kijövök, vége az órának már is rohamosan csökken ez az érték és olyan 45-10% között mozog. Ilyenkor csökkentett értékű áru vagyok xD.
Ja és említettem már hogy csillagánizst akartam, akarok venni, de még eddig sehol sem találtam ahol kerestem, akinek nem világos a képen középen az a csillagalakú barna izéről van szó, remélem valahol majd csak rálelek legalább egy csomagra, mert nagyon tetszik nekem.

No comments:

Post a Comment