Friday 3 September 2010

Könyvmoly szerűség

Még meg vagyok. Kicsit rémülten ugyan, mert azért szerintem simán eltudom rontani ezt a tantárgy felvevős dolgot, de azért eléggé jól.
A könyvmoly jelző arra akarna utalni, hogy mivel még hétfőig nincs áram, könyvtárba járok netezni, és egyben telefont tölteni is :D, azért kellett hozzá logika mire rájöttem, hogy egy ilyen városi könyvtárban biztos lehet internetezni, akár sajátgépen is, na már akkor telefont is tudok tölteni, usb-vel amit a gépbe dugok. Szóval most ez van, szerintem életemben nem töltöttem még ennyi időt könyvtárban összesen, mint most az utóbbi 2 napban.
Szóval megcsináltam az órarendem, elvileg ez most már rögzített, tehát minden okés, de azért jó hogy még 2 hétig elvileg lehet rajta változtatni. Sajnos minden nap van valami "előadásom". Jobb szerettem volna a pénteket szabadon, de nem jött össze, mert volt egy kötelező, ami csak pénteken van, így kicsit szívás. Lehetett volna úgy is hogy egy csomó mindent szerdára teszek, így a többi nap kicsit szabadabb, de nem akarok belerokkani a szerdákba, így kicsit szabadabb az is. Azt is megnéztem hogy majd 8 tárgyból kell vizsgáznom, de az mind ilyen írásbeli, szóbelis vizsga. Úgy hogy tiszta jó.
Ja említettem már hogy nem akarok menni évnyitóra?? Utálom a kiöltözős, unalmas, tömegrendezvényeket. És ez határozottan az, szóval tiszta szörnyű......

No comments:

Post a Comment