Saturday 5 June 2010

Semmi

Hm, ezek a hetek, amelyeknek a célja elvileg idő a tanulásra, hogy mindenki szépen felkészülhessen a szóbelire, szóval nekem ez irányban nem túl aktív. Még mindig nem tanultam egy betűt sem. Annyira nem is zavar, bár este azon gondolkoztam, hogy most hogy már csak 2 hét van hátra talán el kéne kezdenem. Mama úgy is azt hiszi hogy hajnalokig tanulok, pedig csak gépezek, olvasok, játszok, semmi hasznos, talán most már tanulnom kéne. Holnap vissza megyek a koliba mert, ugyebár kedden megtudom végre mi hogy sikerült. Mondjuk már nagyjából felkészültem, hogy az eredmény amit látni fogok nem túl pozitív. Itthon a szamóca és a borsó sincs tőlem biztonságban, már a cseresznye érését várom. Persze a legjobb az volna, ha már a dinnyeszezon idején járnánk.
A matekom 90% lett, végül is lehetett volna rosszabb is. Én még élek, bár egyre nehezebben viselem az itthon létet.
Szerdán megjött a Fekete vér :D :D, és még aznap el is olvastam. Nem akarok róla sokat írni, majd ha már elolvastam vagy 3x, addig meg csak szimplán örülök neki. Annyira jó volna ha nem kéne megint 1 évet várni a következőre.
Dia ugye volt Görögországba, aminek örültem, mert ezek szerint jól érzi magát, és boldog Gabival.
Ami viszont fura, hogy Lilla nem válaszolt már egy hete a levelemre, nem tudom merre járhat.
Mesinek természetesen (:D) minden írásbelije ötösre sikerült, és ma volt az emelt töris szóbelije. Remélem jól sikerült neki.
Ma itt volt apa öccse, Józsi, akit nem kedvelek, túlzottan ő se engem, és szerencsétlenségemre csak én voltam itthon, épp borsót szedtem. Hát elég nagy kínszenvedés volt mire végre elment, hmm, szörnyű volt.
Ja pont ma kezdtek el kikelni a kiskacsák, japán kacsák, és nagyon aranyosak.
Június 15-én anyával szentesre megyek, hm, sok ember, kórház, szóval nem várom túlságosan, de most fel kell áldoznom magam, egy magasabb cél érdekében.
Itt az eső nem igazán okozott kárt, persze a hátsó udvaron a gyümölcsfák alatt még áll a víz, de máshol mindenütt felszáradt.
Az időjárás pedig számomra rosszra fordul, jön a dög meleg időszak, aki tud meneküljön... :)

No comments:

Post a Comment