Wednesday 21 April 2010

Várakozás

Kicsit talán későn szólok, de eltelt egy hét és én még élek, bár eléggé fájt azért ez az egy próba hét, bebizonyította, hogy nem kaptam halálos megrázkódtatást.
Egy kicsit sokat elmélkedem a múlton, azt hiszem mint mindenki másnak nekem is vannak olyan pillanataim az életemben, ahol ha lehetne most másképp döntenék. Nem tudtam, hogy ezt néha ennyire nehéz feldolgozni. Kezdem érteni, hogy az elszalasztott lehetőségek, mennyire megviselik az embereket.
Egy hét múlva szerenád, és egy hét múlva ofő már tudni fogja, hogy nem mondtam le a matek faktot, de nem is jártam, remélem nem fog túl sok ember előtt beégetni....
Tudom, hogy uncsi de a regisztrációs levél, szóval szerintem jövőhéten minden nap felfogom ívni apát megkérdezni nem érkezett e meg. Szuper, hogy így évvége előtt még ez is stresszel minket, vagy legalábbis engem.
Azt hiszem, hogy egy idióta vagyok, ezt most nem fejteném ki bővebben a lényeg, hogy ez tény. Csak mindig meglepődök rajta..
A fényképező gép amit merő szeszélyességből vettem a 2GB-os memória kártyával már a tulajdonomban van és tetszik. Örülök neki, hogy van. Az írógép árát is átutaltam már szerintem az is megérkezik a héten. Így a hétvégén már ki is próbálhatom.
Szerenádra a dalok szövegét nem igazán tudom, de izgalmasnak hangzik, aztán lehet, hogy feleannyira sem lesz olyan jó mint most elképzelem. Bolond ballagásra ilyen spanyol szurkoló szerű lány leszek. Ehhez van egy szép nagy spanyol zászlóm, amit Rininek köszönhetek, és ezt is a nyakamba fogom kötni, annyit mindenesetre elmondhatok hogy az összkép borzalmas lesz. Elvileg majd készül kép, amit lehet hogy ide fel is teszek, de hát fényképek terén nagyon bizonytalan vagyok, így nem tudom még, max magamról nem teszek, vagy nem tudom. A kolis ballagás is itt lesz, meg az eredeti is, oda aztán végképp nem tudok semmilyen dalt, mert az óvodás ballagásomon kívül én még nem ballagtam.
Ja és a tetejébe még új telefont is kapok pénteken, persze ehhez még kellene egy adag szerencsére, mert azt a napot még meg is kell érni....

No comments:

Post a Comment