Thursday 3 December 2009

Twelfth month


Hát ez a hónap is eljött, bár az év elején még elérhetetlennek tűnt, most mégis itt van. És vele együtt az ünnepi készülődés, hangulat...Mikulás - Karácsony - Szilveszter.
Jól érzem magam, valahogy a novemberi nyomasztó hangulatom, sity-suty eltűnt amint beköszöntött a december.
Ennek örömére, kis változtatásokat eszközöltem a blogban, kerestem pár képet, és a szineket is szebbé tettem :)
Mostanság új szokásként, a főzőcskéző tudományomat fejlesztgetem, süteményeket sütök, amiknek a receptjére az interneten bukkanok.
Mivel még eddig egyiket sem kellett kidobni vagy ehetetlennek nevezni, ezért bizakodó vagyok, talán nem vagyok teljesen reménytelen...
Tanizmusom jövőjével nincsenek új fejlemények, majd egyszer megszáll az ihlet..vagy nem.
Addig is élvezem ezt a könnyed hangulatot, sokat olvasok és sodródom az árral.

No comments:

Post a Comment