Friday 18 September 2009


Vége a második hétnek is, bár úgy érzem ez már kitudja hanyadik volt az évben. Közöltem ofővel hogy nem fogok táncolni a szalagavatón, szerencsére megértette hogy kár a gőzért, ez a végleges döntésem.
Annyira sok minden nem történt most velem, bár sajna elég sokszor futottam össze valamelyik essel, az én nagy bánatomra. Ma is olvasgatok nagy nyugodtan és egyszer csak rezeg a telefonom, na ki hív Gergő, persze nem engem keresett hanem Lillát, de akkor is borzalmas hogy tudja a számom, aztán még egyszer felhívott és megkérdezte hogy vagyok mizus velem. A sablon duma, de túléltem, és hátha többet nem fordul elő.
Most filmet töltögetek, írtam az izraelitának is, azt mondja jövőhéten érkezik, a jegyet is megvette.... nem tom, amíg nem akar velem találkozni, addig elmegy ez az egész, bár én nem írok neki túl sűrűn és túl hosszan, de szerintem segít, legalább valamit tudok angolul....
Hm, ez a renault botrány remélem nem hat majd Alonso jövőjére túl károsan, nagy kár lenne érte..
Most a hétvégén, nem hiszem hogy az alváson és gépezésen kívül bármi más "hasznosat" csinálnék, de kitudja :D
Addig is mindenkinek : Have a good time...

No comments:

Post a Comment