Saturday 22 August 2009

Vége a nyárnak... semmit se bánok

Na tessék, az ember megpróbál kiszakdni a mindennapokból, elfelejteni az időt, nem törődni vele hány óra, milyen nap van, csak úgy lenni, és tessék. A környezete nem hagyja, ott vannak az órák amik mutatják az időt, a naptárak amik a dátumokat mutatják, ha hív valaki rá kell néznem a telefonomra és máris mindent tudok amit nem akarok. És akkor tessék kiderül, hogy van 2,5 napom felkészülni a két vizsgámra. Igazából több időm is volt, de nem érdekelt és nem foglalkoztam vele. Most se foglalkozok vele, mert nem érdekel. Csak a tudat, hogy vége a nyárnak, alig két hét és újra nap mint nap mehetek suliba, persze csak akkor ha minden jól megy. Kedden vizsga, és én semmit nem tudok.
Ja tényleg ha már a nem célozatok, csak leírok, stílusnál tartunk, akkor ez nem célzás, de a döntésemet nem bántam meg. Azt pontosan nem tudom miért csináltam, de meg kellett tennem, már alőtte is napokig gondolkoztam rajta, de amint rájöttem min kell változtatnom, azonnal jobban éreztem magam, és igen ezzel a döntéssel boldogabb lettem.
Ja és a beígért verés, remélem valami jó verőlegény fogadsz fel, az időpontot és a helyszínt termézetesen te mondhatodd meg. Tudod olyanra gondoltam mint a régi pisztoly meg kard párbajok, hajnalban valahol megküzdünk, vagy első vérig vagy életre halálra... ahogy akarod nekem mindegy xD.
Ha végre túl leszek a kedden, valószínűleg újra festeni fogok, remek időtöltés, közben meg lassan ideje lesz összepakolnom a cuccaimat, mert beköltözés.

No comments:

Post a Comment