Tuesday 13 August 2013

Augusztus 13.

1 héttel ezelőtt belekezdtem egy bejegyzésbe, de megzavartak, mondhatni kívül belül, és félbehagytam. Pár napra rá, elolvastam a végét, de már nem tetszett. Azóta is gyűjtögetem a gondolatmorzsákat, de valahogy nem állnak össze, és lassan már külön külön se tartalmaznak jelentést.
Egy kicsit keseregni akartam, hogy milyen fájdalmas megnézni egy meccset, egyedül, majd az összes kapcsolódó gondolatomat is megtartani magamnak. Laci, nos, ő legalább tudta miről van szó, és kölcsönösen szekálhattuk a másikat, eldiskuráltunk az összefirkált kezeimről, és jól esett a tudat, hogy neki se volt más ismerőse, aki kicsit is otthon lett volna amcsi foci témában.
Nem is gondoltam volna, de hiányzik az alkoholos filcem, és a megnyugtató érzés, hogy nem baj ha összekenem az ágyneműt, mert az enyém, az én meztelen bőrömet dédelgető nyuszis ágyneműhuzat. Nem pedig fehér, amin még az is meglátszik mely részét világítja meg az ablakon bejövő fény, és mely részét nem...
Jelen pillanatban úgy 35-36 órája lehetek ébren, ez köszönhető annak, hogy nagyrészt éjszakáról volt szó, mintsem nappalról, 2 energiaitalnak, de szerintem az első volt igazán hatásos, és a vonzódásom némi most ehhez van kedvem gondolatmenethez. Nagyjából úgy érzem magam, mintha csak 6-8 órája lennék ébren.
Pár alkalommal megkérdeztem nem hivatalos úton, hogy vajon mi lesz velem 1-2-3 hónap múlva. A kártya volt a vicces, mert igennel felelt arra, hogy 2 hónapon belül megházasodom és meg is halok. Ezt lehet pár módon értelmezni, de mindegyikben van valami vicces, azon viszont mindig nehezen emelkedek felül, hogy csak konkrét kérdésre igen és nem válasz kapható, semmi magyarázat, esettanulmány. Olyan mintha rámutatnék egy piros sálra, hogy megvegyem e, a válasz igen, de semmi több. Magamnak vettem, ajándékba, és mikor használjam, van e különleges jelentése, szerepe a későbbiekben... Homály.
De értékelem a kis vicceket, poénokat, jókat lehet nevetni, mosolyogni tőle, még napok múlva is.
Az egyik ilyen kellemes meglepetés, hogy van Alonso családnevű játékos az NFL-ben, a B.B. be is került a nézendő csapatok körébe.
A héten beszélek anyával, tisztán hallani a hangján, hogy arra vár meséljek a hazautazásomról, így meg teszem, épp csak kíváncsi vagyok, miket fog mondani, az hogy rá milyen hatással lesz, majd foglalkozok vele akkor, a szemetesen épp teli van, és csak hetek múlva lesz kukás nap, ez most nem fér bele, és nem is akarom, hogy beleférjen.
A gondolat, hogy látom magam beszélni további őseimmel, annyira nyomasztó és agygörcs okozó, mint pár napja az a sirató zene, egyből beváltottam az enyhülést hozó receptet, és azonnali gyógyzene terápiára kapcsoltam magam, isteni volt. Felszabadító, hogy pozitív  érzéseket tudok a számokhoz csatolni, legalább még vannak érzéseim. Nekem, az elfojtó mesternek, hogy egy kedves illetőt idézzek.
Visszatérve, véget ért a 2013. Pre-Season 1. fordulója, és nekem meg kellett állapítanom, hogy 2-3 meccset kivéve még nem is láttam eredeti kommentáros focit. Ez persze a gépmegvonásra vezethető vissza, de azért megdöbbentem. A komcsiknak volt egy "kevés" számomra új kifejezésük, mármint a focihoz kapcsolódóan, az angolhoz kapcsolódva, szerintem csak új kifejezéseket hallhattam. xD. Az egyiktől teljesen kész voltam, annyiszor használták, mindenféle látható rendszer nélkül mindenkire, vagy legalábbis sokakra. Kellett pár este, amíg elfogyott a toleranciám, és rákerestem, mi az istent jelent. Nem is tudom eláruljam e, eléggé fájdalmas, de hát a magyar komcsik nem dobálóztak a szóval, így nem nyomták más sportágban se ennyire a képembe. A jelentése: újonc. Nos igen, nincs mentségem. De az angolos részt azért visszavonnám, szerencsére felkészített a sok eredeti komcsis NHL, MLB meccs amit az elmúlt pár hónapban néztem.
Tényleg hiányzik egy sok képernyős fal, annyira rossz, hogy egyszerre vannak alkalmanként kedvenc csapataim meccsei, és nekem választanom kell, melyiket hanyagolom. Közben pedig figyelni, hogy lehetőleg mind a 32 csapatról lássak meccset így az előszezonban.
A bennfentesek természetesen azt is megértik, miért lesújtó álmaim mellméretével együtt élni.
Van pár béna ötletem, és hála a sok elkallódó szabad akarat részecskémnek, lehet neki kezdek, újabb okot adva magamnak, hogy nevethessek, még ha önmagamon is, Lehet, hogy ma, ha adottak lesznek a feltételek, és én is felébredek alváspótló téli álmomból, neki kezdek. Azt hiszem kicsiben kezdem. És a végén belefogok a nagy dupla projektbe. Már most látom a jelenetet, ahogy szavakba öntöm a tervem. Ebből röhögő görcs lesz...
Elővigyázatlan voltam, Józsi tett fel képeket arról, hogy elkezdődött a szüret, és isteni, ínycsiklandó, zamatos, tömött fürtű szőlős képeket nézegettem. Vagy tegnap előtt, egyszer csak a délután közepén a semmiből érett füge ízét éreztem a számban. Láttam okrát, de articsókát bezzeg nem. Hogy lehet, hogy van Galambbegy salátájuk, de semmi articsóka?? Még fagyasztva se, bár ez csak most esett le, ezt még megvizsgálom, bár kicsi a remény.
Vagy ott a tény, hogy ittam gránátalma levet, még se tudom milyen íze van. Az egyik szerelmetes dobozban lévő energiaital volt, egyszerre áfonyás-gránátalmás-acais. Az utolsó még ismeretlen mi lehet, az áfonyát pedig kihagyta volna, túl édes, émelyítően, el is rontotta az energiaital ízét, a külcsín hatásosabb volt, a belbecs pedig szívás. Ez van ha a dobozba szeretek bele, és meg se nézem mi van pontosan ráírva, minthogy alacsony szénsav tartalmú. Olyan, mint a Rehab, csak kreatívabb ízvilággal, de ettől nem jobb.



No comments:

Post a Comment