Friday 15 March 2013

Reggeli körkép



Nos, a helyzet tovább romlott. A MÁV Vonatinfó térképén több pirossal jelzett pötty is látható, melyre ha rávisszük az egeret, olyan elképesztő adatokat tudhatunk meg, mint, hogy a Nyíregyháza-Szerencs járat késés meghaladta az 1100 percet, de van Nyíregyháza-Cegléd 824 perccel..., persze ezek a kirívóak, mégis a reggel indított Budapest Déli-Siófok járat is alig haladt, hiszen még a Balaton vonalát se érte el, máris 300 perc feletti a késése.
Autós fronton újra hír, hogy lánctalpas egységeket küldtek az M1-en ragadtak segítésére, de a segítség érkezését akadályozza, hogy olyan hófalakkal is találkoznak, melyek még a lánctalpasok számára is megmászhatatlan.
És most olvastam az általános vádaskodó kezdeményezést, csodálkozom, hogy nem jelent meg hamarabb, miszerint az MSZP és a Jobbik már a felelősöket követeli. Nehogy már a mentéssel legyenek elfoglalva az arra illetékesek, nem azonnal vizsgálják ki, hogy kiknek milyen szerepük volt ennek a szerencsétlen helyzetnek a kialakulásában. Szerintem normáliséknál, az ilyen felvetések, csak a helyzet teljes körű megoldását követő 24 óra után kéne felhozni. De akinek nincs jobb dolga, mint a pénzéért a seggét vakargatni, attól kitelnek ezek a baromságok, kár ezen meglepődni....

Én végül este megnéztem élőben az első szabadedzés felét, utána letettem kicsit a fejem a párnára, hogy erőt gyűjtök és rendesen megágyazva alszom, de odáig nem jutottam el, mert bealudtam. 6 óra után kicsivel ébredtem, ment a gép, világos volt, de a szél ugyanolyan hangosan fújt. Még most is, azt olvastam némi mérséklődés a délutáni órákban várható, de itt a Balatonnál, utána is marad a viharos jelző.
Részben elállt a havazás, 9 óra körül még halványan a napocskát is láttam, de azóta újra eltűnt.
Az origo-n friss hír még, hogy Pintér Sándor riadót rendelt el, kivi vagyok ez mit is jelent.

Kicsit félek, hogy a reggeli áramkimaradás visszatér, egy masszívabb áramszünetre, ami azért lenne gáz, mert asszem a fűtéshez is kell némi áram. Nem akarom, hogy átjöjjenek a nagy koliból és esetleg átinvitáljanak, egyrészt nem vagyok külvilág képes állapotban, másrészt, jó nekem itt a kis vackomban, melegben internettel, filmekkel, TV-vel, és saját készítésű kajával. Az ebédem vagy reggelim, mindegy hogy nevezzük paprikás krumpli volt, 2 tányérral, és 2 naranccsal, most ejtőzöm. Gondoltam rá, hogy boltba kéne menni, mert nincs ásványvizem, de ideiglenesen kölcsön veszem a szobatársamét, és majd veszek neki másikat, egy üvegért, nem fogok kimenni és megküzdeni a széllel, ráadásul a boltok ünnepi nyitva tartását se ismerem, már ha kinyitottak egyáltalán, mert ugye buszok se közlekednek.



No comments:

Post a Comment