Friday 15 March 2013

2013 Forma-1 Évadnyitó Ausztrál Nagydíj

Mindeközben, azért is maradtam fenn ilyen sokáig, mert a hosszú és ínséges téli holt szezon után, végre hivatalosan is belekezdünk idei kis szezonunkba Forma-1 terén.
Erősen gondolkodtam rajta, hogy én bizony köcsög láda újabb remeklése után, hányó zacskó nélkül képtelen leszek futamot nézni, igyekszem felül emelkedni ez irányú undoromon, mert figyelembe kell vennem, hogy Alonso se lesz már fiatalabb :), és ha látni akarom, akkor azt most kell megtennem, nem pár év múlva amikor újra észbe kapok.
Úgyhogy, el nem múló rajongással nézem ezt az újabb remélem kedvezően váratlan fordulatokat hozó évadot. Mást úgy se tehetek, hiszen az amcsi foci böjtöm 6 hónapjából még csak 1 hónapot húztam le, el kell valamivel ütni az időt :).
A téli teszteket direkt nem kísértem figyelemmel, nem akartam túl nagy elvárásokkal neki indulni az évnek, inkább élesben szeretnék véleményt alkotni.
Szóval a szívem csücskének egy sikerekben gazdag, stabil és megbízhatóan versenyképes autót kívánok, a magánéletét meg igyekszem elfelejteni, valahogy jobban tetszett a tudat, hogy házas, mint ez a mostani állapot xD.
Most pedig várom, mit hoz az első szabadedzés Ausztráliából.....

No comments:

Post a Comment