Tuesday 14 February 2012

Vampire Knight (Guilty) 2.

Nahát, nahát olyan szerencsések vagyunk, mi rendszeres, időnként benéző, évek óta vagy friss Animax nézők, hogy újra adják minden hétköznap este 22.05-től, 1.00-tól a vampire knight részeit, és ma már a guilty második részénél fogunk tartani :D.
Az hogy én nézem az animaxat, teljes mértékben a húgom hibája. Eleinte ki nem állhattam, hogy folyton azon az idióta (elnézést) csatornán lóg, és minden féle agyament dolgokat néz. Részben ezt az állítást még mindig igaznak érzem, az a hülye Dragonball GT igazán nem hiányzott az életemből, meg az Afro szamuráj....de tényleg van ami nekem is bejön, mint "idősebb" korosztály... xD
A Bleach, a Lovly Complex és a Vampire Knight is ide tartozik.
A manga részét is olvasgatom, de sajnos ilyenkor is hiányzik, hogy nemigazán tudok angolul, vagy hogy miért is nem tanultam soha életemben japánul...
Addig is beérem amivel tudom :D
Ezt a néhány képet most keresgéltem, remélem tetszenek! Ajánlom is!



























1 comment:

  1. xD! azért kapd be! de én is jól emlékszem még azokra az idökre mikor még szinte könyörögnöm kelet hogy nézhesem. aztán erre meg te tán még nagyobb fan lettél mint én. nem baj legalább van egy olyan közös témánk is amit én szerváltam. (mert pl az olvasást neked köszönhetem! )
    am a képek kurva nagyok majd ha haza érek eskü letöltöm mindet! hosszú lesz már a hétvégém! :-P
    VK <3

    ReplyDelete