Tuesday 27 December 2011

Hát ez is véget ér... pápá 2011...

Szóval, most jött el azon hasonszőrű mazochisták számára az évelemzés, önértékelés időszaka, akik tényleg szeretik kínozni magukat. Azt hiszem én tényleg szeretem, mert így alkalmazhatom a másik közhelyet, ami nem öl meg, az megerősít. Ha minden egyes év végén, illetve elején, túlélem ezt a lelki útvesztőt akkor érdemes vagyok rá, hogy végig csináljak egy újabb évet. Meg ez bizonyítja, hogy ha nem is mindig, de időnként tudok őszinte lenni, még ha csak magammal szemben is.
Másrészt, ilyenkor még ingerlékenyebb és feszültebb vagyok mint karácsony előtt, és ez már valami, még ha negatív tartományban is. Mert ez olyan visszaszámlálós időszak, hogy mikor lesz már új év, még ennyi meg ennyi van hátra, és ez a várakozás, felőrli az idegeimet. Meg hát csoda ha ingerlékeny az ember, amikor csak pár alapvető dolgot akarna meg venni a boltban, de egy hatalmas tömeg lassan mozgó áradatában találja magát, ahol mindenki csigalassúsággal nézelődik, tanácstalan melyiket vegye meg, és á egyszerűen csak idegesítő, látom a lelki szemeim előtt, ahogy másodpercről másodpercre rabolják az időmet.
Az eddig megélt éveim alapján bizton állíthatom, hogy nem vagyok bulizós fajta és ebből adódóan szilveszterezős fajta sem. Küzdök azzal a szürreális kényszerképzettel, hogy ez is csak egy nap, és feleslegesnek érzem, hogy emiatt olyan sok pénzt áldozzak rá. Van amennyit reálisnak tartok, de nem szeretek túlzásba esni, csak mert... Ez amolyan érzelmi alapú döntés. Nekem nem igazán fontos, így nem látom értelmét. Persze ha fordítva lenne a dolog, akkor én is fordítva állnék hozzá.
Lelki síkról áttérve a fizikaira, ma hajnalban hála a sport tv-nek részese voltam a nagy Dan Marino rekord megdöntésének, Drew Brees és a New Orleans Saints csapat többi tagja által. Nagyon élveztem :D Most arra gyűjtök, hogy a tengerentúlról postai úton valami ereklyét is szerezzek szívem csücskének csapatától, majd ha sikerült, akkor rátérek a többi csücsökre is :D xD.
Azért nekem is meg vannak a nagy új évi terveim, 12 hónap múlva, értékelhetem is magamban a teljesítményem xD, annyira nem várom ááááá. :D

No comments:

Post a Comment