Thursday 8 December 2011

Amerikai futball

Én mint spanyol foci fan, meglepő dologra jöttem rá.
Egyrészt végre értem, miért mászkál annyi játékos a pályán és a pálya szélén az amerikai fociban, másrészt, sokkal de sokkal izgalmasabb mint az "európai" foci.
Képes vagyok a sport2-n általában 22.00 vagy 2.20 körül kezdődő több mint 2 vagy akár 3 órás meccseket megnézni, nem törődve azzal, hogy így féléjszaka ébren vagyok, mert sose tudhatod mikor történik valami meglepő, amire itt szerintem átlagosan 5 percenként van esély, még a hagyományosba akár a 2x45 perc plusz hosszabbításban sem mindig biztos,hogy van.
Szóval lelkesen nézem élőben magyar kommentárral, és szívesen töltögetem is le, amiket így felvételről megnézni sem unalmas, mert jó tudod a végeredményt, de azt nem, hacsak másodpercről másodpercre lebontva el nem olvasod az összefoglalót, ami szerintem ha valaki ír is ilyet megfelel egy 40 oldalas kis könyvnek, hogy azt a két csapat aminek tagjai már egy kisebb tömegnek számítanak, hogyan érte el. Azt szeretem a magyar kommentárosba, hogy minden egyes adás alatt, tanulok valami újat, amire ott rögtön a játékban példa is van, és így sokkal egyszerűbb megérteni, mint esetleg olvasva. A másik, hogy szomorúan tapasztaltam, hogy még egy megyei szintű könyvtárban sem találtam 8 oldalnál többet erről az igencsak összetett sportról.
Most tervezem, hogy megrendelem a ww.bodico.hu-ról dedikálva, azt a könyvet ami a reményt jelentheti talán számomra, bár egy kicsit drága, remélem megéri az árát. A magyar NFL könyv :D viccesen hangzik.
Közben letettem mind az élő, mind a műfenyőről, elment tőle a kedvem, még adventi koszorút se csináltam. Egyedül amit várok, az egy kis hó lenne, na jó nem is kicsi, be érném olyan 20-30 centinyivel :D
Azt is sikerült lerendeznem magamban, hogy ha csak nincs rendkívüli helyzet, nem megyek haza már többet decemberben.
Ma rendelem két szalámis pizzát, pepperónival ami nem volt túl jó ötlet, az egyiket megkóstoltam, de olyan erős volt, hogy utána vagy egy negyed óráig nem is éreztem ízeket....
Gondolkodom, hogy találkozni kéne Diával, de nem tudom lenne e rám ideje, így egyenlőre csak képeslapot vettem neki, bár a pontos címét nem tudom, de majd megkérdezem.
Illetve, olyan pénzkidobásnak tűnik, hogy 30-40 ezer forintot akkor csak benzinre kéne költeni, a franc akar benzinre költeni, így inkább nem. Nem válaszolt, szóval valószínűleg haragszik rám érte, ha igen így jártunk, max ezentúl már nem zargat. Úgyis zargat helyette sajnos valami más, bár talán most végre sikerült annyira megsértenem, hogy békén hagy, és messzire elkerül.
A mikulás nem volt nagy szám, mondom, ha az a gyökér nem küldött volna nekem fehér csokit, olyan lett volna mintha nem is lett volna, ami engem különösebben nem zavar. De hát utálom a fehér csokit, így ez is megoldódott....
Sajnos vége a Forma-1-nek, tudom már egy ideje vége, csak idő kellett amíg mindezt meg is emésztettem, részben ezért kerestem valami téli elfoglaltságú sportot, és mondhatom az NFL annak ígérkezik, bár azt még nem tudom, hogy az február 3-mal ha jól emlékszem véget is ér, vagy legalább a nyárig kitart még? Ez jó kérdés, majd megkérdezem, A Super Bowl után is vannak még meccsek vajon? Jó volna, mert az első futam csak márciusban lesz talán, addig meg kéne valami sport pótlék...xD

No comments:

Post a Comment