Wednesday 13 July 2011

Diecinueve!

1
9
é
v
Július 15-én lesz a szülinapom, holnap.
Már leírtam mennyire negatív esemény ez szerény kis életemben, most azt is elárulom, hogy valójában mindig várom és nagyon szeretem ezt a napot.
Ezért már el is kezdtem szervezi egy őrültséget, ami a saját szülinapi meglepetésem lesz, talán szánalmas, talán biztonságos, de én legalább tudom mivel lepjem meg magam, hogy annak örüljek is, jó ez kicsit skizofrén hatású, de kit zavar, ez mindenki másnak túlságosan összetett dolog, mármint olyan ajándékot adni aminek örülök....
Lehet hogyha amíg otthon leszek végig a saját meglepimre fogok gondolni, sokkal könnyebben átvészelem az egészet, mert csak az áhított cél lebeg a szemem előtt, hogy mikor lesz már július 27. :D
Annyira várom, már persze ha minden összejön, de miért ne jönne, akarom, bízok magamban, hiszek a szerencsében, és reménykedem egy bizonyos személy kedvességében. Mert minden azon a valakin múlik....
Innestől kezdve egy levakarhatatlan lelki, néha fizikai mosollyal fogok mászkálni, mert ez megint csak egy égi jel, amiért elmondhatatlanul hálás vagyok, köszönöm.

No comments:

Post a Comment