Saturday 12 February 2011

Hangulat

Kinézek, és süt a nap, nem mintha nem lettem volna ébren már 4 óra óta, de így dél körül, végre tényleg olyan tavaszi hangulata van az egésznek, esküszöm azt várom már amikor elkezdenek a fák bezöldülni, főleg a gesztenyefák, mert ott rögtön virágok is lesznek már, és ugye innen jön, hogy a sok tavasszal virágzó fa látványa, hmm ki ne várná?
Tudom kicsit előreszaladtam, de olyan jó volna azt a sok virágot látni már :D.
Ebből következően egy kis takarításnak is idejét éreztem, meg mindenféle ágynemű kimosását, pedig igazán nem vagyok nagy híve ennek a "tavaszi nagytakarításnak" nevezett szórakozásnak, de hát mint említettem ilyen a hangulatom.
Alig várom hogy március legyen...
Azon kívül megint kaja problémám van, csak most süti szempontból, de volt olyan mázlim hogy a tv paprikán épp egy egyszerű süti receptet mutattak be, amit utána én is megcsináltam, és hmm nagyon fincsi..narancsos :)
Bár hogy őszinte legyek, valami nagyon fincsi, habos egész tortára vágyok, talán gesztenyés, de lehet hogy valamilyen más ízben, az a gáz hogy látom magam, ahogy befalom a nagyrészét, természetesen több alkalommal, de akkor is, ez már beteg...
A lelkivilágom, viszont romokban hever, a felszín ellenére, nem tudom mit tegyek, hogyan, a héten azt hittem már döntöttem, sőt tettem is ennek érdekében, de a végén visszakoztam, most pedig megint lehetetlen helyzetben vagyok. Mint aki direkt idióta helyzetekbe sodorja magát, csak még én magam se tudom miből mi sül ki.
Egy lelketlen, tehetetlen, csődtömeg = én. xD

No comments:

Post a Comment