Monday 26 July 2010

?

Na és most hogyan tovább??
Megint az van, hogy nem tudom mit kezdjek igazán az időmmel. Itt van megint egy két hetes időszak ami arról szól hogy ezen idő alatt kell megérkeznie a "szeretet csomagnak" személyesen nekem :), azután ott a másik határidőm augusztus 5.-e ezen a napon megyek fel Debrecenbe megnézni az albérletet, amit kinéztem magamnak, meg egy kicsit nézelődni a városban. Amit még tudok azaz hogy kb. 1 hónap múlva augusztus utolsó hetén lesz a gólyatábor amit várok is meg nem is, a sok ember miatt...
A hétvégén ráadásul ilyen unokatesótalálkozó lesz, szombaton, amire elkéne mennem, de nem igazán akarok, nem vagyok egy rokon kedvelő, ráadásul mindenki aki egy kicsit ismer, tehát tudja ki vagyok, az az érettségimről, meg arról fog kérdezgetni hogy felvettek e, meg milyen lesz egyetemistának lenni, amit nem tudok, mert még nem voltam és még éppen nem is vagyok az, illetve nem tudom milyen annak lenni...
Szóval szar lesz.
Kunszentre a munkaügyre is vissza kéne mennem mert regisztráltak munkakeresőnek, de mivel felettek, így most szólnom kell hogy töröljenek....tök macerás az egész.
Még csak két matekos csajt ismerek, aki szintén debrecenben kezdi szenvedéseit szeptemertől..
Félek egy kicsit az albérlettől, mivan ha nem fog tetszeni, vagy még se fogjuk tudni kedveli a másikat Anitával...nem tom, ez is bizonytalan.
Mondtam már mennyire utálom a bizonytalan dolgokat??
Pár nap és itt az augusztus, az utolsó hónap, és még mennyi minden tennivalóm van..és én milyen lusta vagyok :)

No comments:

Post a Comment