Friday 18 December 2009

Szünet part 1


Na tehát szuper itthon lenni, elvégre sikerült 3 hétre meghoszabítanom, de szerintem a végére gyomor fekélyt fogok kapni a sok idegeskedéstől, és agyérgörcsöt a sok gondolkodástól....
Ja, elvégre a "jövőm"-ről van szó. De hogy lehet az ilyet jól eldönteni??
Kicsit más hír, újra vannak itthon hörcsögök, ezek most dzsungáriai törpe hörcsögök, kettő - egy fiú és egy lány.Aranyosak...
Sajnálatos az is, hogy a karácsony úgy mond locsogni fog, még hozzá esőben meg 8°-ban...
A karácsonyról bővebben nem tudok semmit, igyekszem túlélni a kínos pillanatokat, meg a rengeteg rokont...
Rászoktam, a zene hallgatásra újra, mert ki is kapcsol így nem agyalok folyton, meg a külvilág, és egyéb zajok is túlélhetők...
Kevesebbet olvasok, könyvet, vagy ha mégis akkor régieket olvasom újra, elvégre itt az évvége, kevesebb mint 2 hét van hátra, és egy újabb évtől búcsúzok el, meg még vagy 6,5 milliárdnyian rajtam kívül. Engem kicsit megvisel, jön a milyen év is volt ez, bla-bla-bla tipikus átértékelem a dolgokat nosztalgia.
4 hónapig kell még középiskolába járnom, és utána köszönik  szépen csak érettségin szeretnének látni. Ez is egy nagyobb fajta változás, ráaádásul nyáron 18 éves leszek, én is felnőttnek fogok számítani. Meg persze az egyetem...már ha felvesznek valahova....
Jó, ez így elég lehangolóan fest, de épp tanácstalan vagyok kicsit. :)

No comments:

Post a Comment