Sunday 20 September 2009

Vasárnap este


Újabb hét fog holnap elkezdődni, amihz persze semmi kedvem, de nem tudom az időt megállítani, pedig jó volna... Ráadásul ez lesz a harmadik sulis hét, egyben szeptember utolsó hete, jövőhéten már október, azaz 7 hónap múlva érettségi... éjjen lehetne mondani, de nekem csak az jut eszembe hogy jaj de szar.
A hétvégén mint velem általában nem történt semmi különös, néztem filmet (Egy gésa emlékiratai), olvastam, tévét nem néztem, mivel nem volt most forma-1. Jut eszembe holnap tárgyalják a renault botrányt, remélem Alonso szerencsés és semmi baja nem lesz az egészből, tehát 2010-ben a ferrari pilótája lesz... :)
Holnap matek doga, így végre meg lesz az első jegyem, bár ha jól emlékszem a hét közepén magyarból is írunk, de az nem hiszem hogy túl jól sikerülne, Kosztolányi szar anyag...Valamint nem lesz első órám :D!!!
Ma lehet filmnézés Lilcsával, meg olvasok, enni már ettem, inni is ittam, az egyik energia italt elpusztítottam...
Izraelita hülyeségeket ír, így most nem fogok válaszolni, szarom le, hagyjon békén, nem tudok angolul, tehát tanuljon meg inkább magyarul...

No comments:

Post a Comment