Thursday 27 August 2009

Vége

Istenem ezt is megértem, soha többé nincs osztályzó vizsga, jó, tudom ezt most úgy mondom mintha legaláb 10 lett volna, pedig csak 4, de akkor is ez szörnyű, vagyis, a két fizika nem volt annyira mint ez a matek és töri. De vége, úgy hogy a következő határidő, mely mint egy kaszás fog a fejem felett lebegni elméletileg október. Majd kiderül.
Még egy dologra rájöttem, sose menj fájdalomcsillapító nélkül sehova. Hányni is szar dolog, de az ellen a gyógyszer nem segít, így azt túl kell élnem, de a fájdalom az rosszabb, több időbe telik míg elmúlik, és ha nincs zuhanyzó melegvízzel és egy ágy a közelben akkor csak a fájdalomcsillapít segít. Még jó, hogy mamám egyik húga a sulival szemben dolozik a garancia biztosítónál. Azon a szörnyű unokatesótalálkozón mama elmindta pár embernek hogy vannak úgy mond egészsgügyi problémáim, és így neki nem kellett hosszassan magyarázkodnom tegnap, hogy miért is nézek ki úgy ahogy és miért kéne nekem gyógyszer.
Aztán persze jó volt Diával egy órát padon ülni, így mire elkellett indulnom a vonathoz már egész emberien éreztem magam, csak a szokásos fejfájás maradt.
Aztán persze itthon 17 órát aludtam 16 órától ma reggel 9-ig. A rosszul létek tök kimerítőek.
De azért remélem nem lesz belőle rendszer hogy minden héten lesz egy, elég nekem a 2 havonta 1x is, de mivel augusztusba már volt kettő, így talán októberig egy sem lesz, na persze az én szerencsémmel, addig lesz még vagy 3.
Furcsa dolog a megkönnyeblés, hogy nem kell ezzel foglalkoznom, szinte hiányzik, például most hogy végeztem a Csábítás című könyvel fura volt hogy nem kellett arra gondolnom, hogy na most már tényleg a tunálással kéne foglalkoznom, nem szabad vagyok, még ha szar is lett. A matekot mindenképpen elfogadon legyen akár 2-es mert leakarok érettségizni, hogy ne kelljen vele foglalkoznom, persze októberig így be kell járnom órára, de ez most mellékes csak attól félek mire elkezdődik az iskola lekések a határidővel, mármint a jelentkezési határidővel.
Az hogy Szénási lesz a töri tanár az fura, de jobb mint Lipták. Úgy is hiányoztak már a mindig ismételt szókapcsolatai, hátha azóta lett még egy kettő, valami újdonság, szerencsétlen mennyire kifogjuk őt borítani, ráaádásul heti 4 töri óra plussz a filozófia vagy mi, tehát legalább heti 5 óra velünk, fogalmam sincs miért fogadta el... De azt hiszem emiatt megéri tisztelni, csak nehogy túl nagy fába vágja a fejszéjét.
Nem tom majd lesz valahogy.

No comments:

Post a Comment