Saturday 18 July 2009

Vihar :)






















Végre megérkzett hozzánk is a vihar. Normális 21 fokos hőmérséklet van :D. Ezt már én is el tudom viselni, találtam is pár képet a felhőkről. Szerintem nagyon szép. Sajnos itt nem esett túl sok eső eddig, de azért reménykedni lehet, villámokat viszont szépeket láttam, meg ezek a sötét felhők xD. Jég sem esett, nem mintha hiányozna csak hát még nem láttam itt jégesőt. Ma is délután 2 körül keltem, de csak hajnali 3 körül aludtam el. Rini bevezetett a plörk világába, én még nem nagyon éltem bele magam, majd később, ha már gyakorlottabb leszek, sajnos a mostani próbálkozásaim halálra vannak ítélve, mert 5-10 percenként elmegy az áram, bár legalább nem kell a hülye tévét hallgatnom. Ennem is kéne már, de még nem találtam ki hogy mit. Jövőhéten magyar nagydíj, sajnos állítólag akora már megint nagyon meleg lesz, de hát nyár van, ezt kell elfogadni, még ha utálom is. Mikor lesz már tél meg 2-3 fokok. Holnap elméletileg korán kell kelnem, mert uborka elrakás, meg ilyen szarságok vannak tervbe véve. Hát majd kiderül hogy feltudok e kelni.

No comments:

Post a Comment