Tuesday 21 July 2009

Érdekes...

Most olvasom a Battle Royale című könyvet, és lehet elmegyógyintézetbe való vagyok, de nem számít, szóval szívesen részt vennék egy ilyenen, még ha nem is élném túl, akkor is kipróbálná milyen büntetlenül ölni. Ráadásul nem is idegeneket, hogy milyen az amikor az életedért ölsz, hogy te legyél az aki utolsónak marad "állva". De persze valószínűleg megölnének, de akkor is szívesen kipróbálnám. Ma július 21-e van. Nagyon utálom ezt a napot is, már évek óta, olyan borzalmas érzésem van tőle. Tudom hülyeség, hiszen mit árthat nekem egy nap, de akkor is feszélyez. Továbbra sincs semmi hasznos tevékenységem, délután 1 körül kelek, hajnalba alszom el, nem igazán szólok senkihez, mert nincs semmi mondani valóm számukra. Rendeltem 3 könyvet, remélhetőleg hamarosan megérkeznek, kíváncsi vagyok rájuk. Mostanság elkezdtem érdeklődni a démonok, feketemágia, szellemek, és egyéb megmagyarázhatatlan dolgok iránt, tetszenek nekem, és valamiért úgy érzem egy része létezik, hiszen csak kell hogy legyen valami igazság alapja, jó volna bekerülni az ilyen körökbe, akik tényleg tudnak ezekről a dolgokról valamit... Jó tudom álmodozom, mint mindig, de ilyen vagyok, ez is hozám tartozik, mint valószínűleg az a tény hogy sose megyek férjhez... Ez van :).

No comments:

Post a Comment